مدیر کل استاندارد ایلام گفت: در سال جاری یک هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه ایلام توسط استاندارد انجام شده است.

۱۴۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه ایلام توسط استاندارد انجام شد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مهناز همتی مدیر کل استاندارد ایلام اعلام کرد : در ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۱ پرونده کاربرد علامت استاندارد صادر شده که این نشان از آن است که نظارت کافی بر روی تولیدات و محصولات استان بوده و تضمین کیفیت و ارتقای کیفیت کالا که به دست مصرف کننده باشد بررسی های لازم روی آن انجام گرفته است.

وی افزود : همچنین در بحث صحت علامت استاندارد و تضمین کیفیت محصولات تولیدی استان بالغ بر ۲۷۰ بازرسی از واحدهای تولیدی و تاسیسات و نیز دیگر تجهیزات انجام شده است.

همتی اظهار کرد: در بحث بازرسی مراکز عرضه نیز بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ بازرسی انجام گرفته و محصولاتی که از دیگر استان ها وارد می شود موظف هستیم که در سطح بازار استان این کنترل انجام شود و نسبت به این که استاندارد و کیفیت لازم را دارند بر این موضوع نیز نظارت کافی را داریم.

مدیرکا استاندارد استان ایلام تاکید کرد : همچنین برای توانمندسازی واحدهای تولیدی و مدیران کنترل کیفیت که در واحدهای تولیدی حضور دارند بالغ بر ۶ هزار نفر ساعت آموزش انجام لازم انجام شده است که بتوانیم این مدیران کنترل کیفیت را به استانداردهای روز مجهز کنیک.

همتی ادامه داد: برای کنترل محصولاتی که در مرز مهران خارج می شود باید تلاش عمیق تری نسبت به تولیدات استان داشته باشیم.

 انتهای پیام/ه

نظارت بر بازار استان ایلام

برچسب ها: استاندارد ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.