دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور گفت: سمیه میراج با ۱۰ رای از ۱۱ رای اخذ شده به عنوان رئیس جدید ورزش‌های ناشنوایان استان سمنان انتخاب شد.

رامین پیشه گران دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در خصوص برنامه‌های آینده این فدراسیون گفت: مهمترین برنامه ما در سال آینده حضور در بازی‌های آسیایی ناشنوایان در کشور چین است و تاکنون باتوجه به فعالیت این فدراسیون در ۱۸ رشته ورزشی، بین ۸ تا ۱۰ مسابقه کشوری برگزار شده است.

وی افزود: فراخوانی انجام شده تا ناشنوایانی که در حد ملی در کشور هستند، شناسایی و برای اردو‌های بلند آماده و برای اعزام به مسابقات که در آبان سال آینده برگزار می‌شود آماده شوند.

پیشه گران بیان داشت: با توجه به بازنشسته شدن رئیس فدراسیون و اداره فدراسیون در حال حاضر توسط سرپرست، برنامه ریزی‌هایی جهت انتخاب رئیس جدید تا دو ماه آینده انجام شده است.

وی افزود: در دوره گذشته در بازی‌های آسیایی رتبه پنجم را کسب کردیم که در این دوره برنامه ریزی‌هایی جهت حمایت بهتر از این فدراسیون انجام شده تا شاهد ارتقاء رتبه در این دوره از مسابقات آسیایی باشیم.

انتهای پیام / گ

رئیس جدید هیئت ورزش های ناشنوایان استان سمنان انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.