نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تعبیر امام راحل درباره از روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوس «انقلاب دوم» بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: دانشجویان پیرو خط امام چه شگردها و زیرکی‌هایی به کار بردند که توانستند در 13 آبان سفارت آمریکا در تهران را تسخیر و به تصرف در آورند و آن همه جمعیت را که ایادی و عوامل آمریکا بودند، دستگیر کنند.

وی افزود: برای مدت 444 روز در بازداشت داشته باشند و دنیا را دگرگون و زیر و رو کرد به تعبیر امام راحل مبنی بر انقلاب دوم خواهد رسید.

آیت الله شفیعی عنوان کرد: آمریکایی‌ها پیش از تسخیر شدن لانه جاسوسی، تمام کاغذها و اسناد موجود را با دستگاه‌های مربوطه ریز ریز کردند  

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌خود نیست امام امت رحمه الله تعالی علیه فرمودند که این سفارت نیست بلکه لانه جاسوسی است و تمامی کار آن ها جاسوسی به نفع آمریکا و علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی در پایان بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی یکی از بزرگ‌ترین عواملی است که می‌توانست ایران اسلامی را در مقابل آمریکای جهان‌خوار مقاوم و مستحکم نگه دارد و رهبرمعظم انقلاب در بعضی از سخنرانی‌های خود حقایق این موضوع را گفتند و این دلیل بر عظمت و اهمیت این روز بزرگ دارد.

انتهای پیام/م

تشریح تسخیر لانه جاسوس آمریکا در روز 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.