نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قتل روزنامه‌نگار عربستانی در استانبول را «وحشتناک» توصیف کرد و در عین حال حفظ ثبات در عربستان را امری مهم برای منطقه و جهان دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز جمعه قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مخالف عربستانی، در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول، را «وحشتناک» توصیف کرد.

او در نخستین واکنش خود به این جنایت گفت: «اتفاقی که در کنسولگری سعودی افتاد وحشتناک بود و ما باید واکنشی مناسب به این موضوع نشان دهیم.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهاراتش به حمایت از عربستان سعودی پرداخت و گفت: «برای امنیت منطقه و خاورمیانه، مهم است که عربستان سعودی باثبات باقی بماند.»

نتانیاهو با تکرار ادعاهای خود، با «تهدید» توصیف کردن ایران گفت: «باید اطمینان حاصل کنیم که ایران به اقدامات شرورانه خود در منطقه و جهان ادامه ندهد».

او در ادامه یاوه‌گویی‌های خود افزود: «متوقف کردن ایران در صدر اولویت‌های ما برای امنیت است، نه تنها برای اسرائیل بلکه معتقدم برای اروپایی‌ها و جهان نیز باید چنین باشد».

پیش از این نیز، یووال اشتاینیتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، با «نفرت‌انگیز» توصیف کرد قتل روزنامه‌نگار عربستانی، ریاض را دوست تل‌آویو در مقابله با «تهدید ایران» خواند.
 

انتهای پیام/

نتانیاهو قتل خاشقجی را وحشتناک خواند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار