مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت،این تیم نماینده کل ایران است و برای غرور ملی بازی می کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس در آستانه دیدار روز شنبه این تیم برابر کاشیما در چارچوب مسابقه رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شرایط این تیم صحبت کرد و گفت پرسپولیس نماینده کل ایران است.
ای اف سی در مقدمه این گفتگو نوشت، پرسپولیس اولین تیم از جمهوری اسلامی ایران است که پس از ذوب آهن در سال 2010 ، به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسد، در حالی که دیگر تیم ایرانی که به این مرحله صعود کرده،سپاهان در سال 2007 بوده است. هیچ باشگاهی از این کشور تاکنون عنوان قهرمانی آسیا را کسب نکرده است.

 

اما تیم تهران نتایج قابل توجهی در رقابت های فعلی به دست آورده است، تیم الجزیره امارات و تیم های قطری الدحیا و السد قطر در دور حذفی حذف کرده است و همه این سه دیدار حکم به حضور تیم برانکو در اولین فینال لیگ قهرمانان آسیا داده است.
علیپور که با پنج گل بهترین گلزن تیم پرسپولیس است در آستانه دیدار فینال برابر کاشیما گفت: "مردم ایران بسیار خوشحال هستند که ما به فینال راه یافتیم."

"بازی برابر السد بازی بسیار هیجان انگیزی برای هواداران بود زیرا آنها تا دقایق پایانی نمی دانستند که آِیا ما به فینال صعود خواهیم کرد یا نه."

"ما معتقدیم که ما نماینده ایران و مردم کشورمان هستیم. صرف نظر از اینکه از چه تیمی حمایت می کنید، چه پرسپولیس چه استقلال ، ما امیدواریم مردم از ما حمایت کنند و می خواهیم کشورمان را خوشحال کنیم. "
پس از جدایی مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس از این تیم قبل از لیگ قهرمانان آسیا 2018، علیپور نقش مهاجم اصلی تیمش را بر عهده گرفت و در پیروزی 3-0 پرسپولیس در مسابقه اول برابر نسف قارشی ازبکستان 2 گل زد.

این مهاجم 23 ساله در پی پیروزی 2-0 مقابل الوصل امارات متحده عربی هم یک گل دیگر زد ، سپس گل چهارم خود را برابر الجزیره در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی به ثمر رساند.

اما مهمترین کمک علیپور وقتی بود او در بازی رفت مرحله نیمه نهایی برابر السد از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و پیروزی یک بر صفر را رقم زد، این بازیکن در دقایق پایانی در محوطه جریمه حریف سرنگون شده بود.

علیپور درباره بازی با کاشیما گفت:
"طرح و برنامه بازی ما برابر کاشیما با شیوه بازی مان برابر السد خیلی تفاوتی نخواهد داشت و ما انتظار داریم که کاشیما در طول بازی توپ و میدان را بیشتردر اختیار داشته باشد، اما مانند آخرین بازی خارج از خانه ما به دنبال فرصتی هستیم تا در ضد حملات گلزنی کنیم."

وی افزود:"واقعا اهمیتی ندارد که چه کسی گلزنی کند. بدیهی است که من بیشترین گل ها را در تیم به ثمر رسانده ام اما در نهایت همه ما به عنوان یک تیم برای پیروزی تلاش می کنیم و این مهم تر از گلزنی من است.

"کلید موفقیت، اتحاد است. اکنون مدت زمان طولانی است که ما کنار هم بازی می کنیم و وظیفه ما این است که همه چیزهایی را که مربی به ما آموزش داده است عملا روی زمین اجرا کنیم و نتیجه مورد نیاز را به دست آوریم."
در عین حال، هم تیمی علیپور ، محمد انصاری، از این تفکر که پرسپولیس برای کشورشان بازی می کند، حمایت کرد، در حالی که این مدافع چپ همچنین معتقد است که تیم های مناسب در مرحله نهایی حضور دارند.
انصاری گفت: "ایران و ژاپن در حال حاضر قوی ترین تیم های آسیا هستند.
او افزود: هدف ما از ابتدا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. بنابراین ما تمام تلاشمان را برای پرسپولیس و کشورمان انجام خواهیم داد."


بیشتر بخوانید:

گزارشگر مطرح انگلیسی:تیم های شرق آسیایی در اوج دچار نزول می شوند

ترس سرمربی کاشیما آنتلرز ژاپن پیش از دیدار مقابل پرسپولیس ایران



انتهای پیام/

علیپور :امیدواری م هواداران استقلال هم از ما حمایت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار