حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در تشریح یکی از راهکارهای مهم دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را تلاش برای ایجاد آنتی‌تز انقلاب در شهر قم بیان کردند.

سیاست دشمن در پیاده کردن آنتی‌تز چه بود؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، دشمنان انقلاب تمام تلاش خود برای ضربه زدن به این نظام را به کار گرفتند. آنها در طول سال‌های پس از انقلاب از روش‌های مختلف و متنوعی برای این هدف شوم خود استفاده کردند.

یکی از این روش‌ها دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن استفاده از کارشناسان ایرانی برای تأثیرگذاری روی ذهن مردم و ایجاد فاصله بین آنها و نظام بود. بر همین اساس با توجه به اینکه مبدأ انقلاب اسلامی شهر قم بود، دشمنان سعی کردند با تفکر مخالف انقلاب را از قم و با استفاده از صاحب‌نطران این شهر ایجاد کنند و به خورد مردم دهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آبان ماه سال 89 در دیدار با جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان قم در همین خصوص فرمودند سیاست یکی از سیاسی‌های دشمن این است که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. در ادامه ویدئوی این بیانات ایشان را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار