مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال هميشه زیاده خواه هستند و همین مساله باعث شده تا تيم بجنگند و به برد برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان منتظری پس از حذف استقلال مقابل سایپا در جام حذفی گفت: اصلا جای بحثی وجود ندارد و هواداران باید ناراحت باشند. هواداران استقلال هميشه زیاده خواه هستند و همین مساله باعث شده تا تيم بجنگند و به برد برسد.

او ادامه داد: به طور حتم با شرایطى كه استقلال دارد هواداران باید ناراحت باشند و به آنها حق می دهیم. خود ما هم ناراحت هستيم و تنها تلاشى كه مى توان انجام داد اين است كه خوب كار كنيم و مطمئنا هواداران با برد به شرايط خوبى مى رسند.

منتظری درباره بازيكنان جوان تيم استقلال افزود :چیزی که در استقلال واضح خواها بود اين است كه ما بازيكنان جوان خوبى داريم. حالا باشگاه باید مسیر را به این جوان ها نشان بدهد تا بهترین توانایی شان را در زمین به اجرا بگذارند. بازیکن جوان است و متاسفانه ممکن است بازیگوشی کند و به نوعى همه جوان بودیم و از این اشتباهات داشتیم. اما باید از آنها حمايت بيشترى كنيم تا جوانان در شرایط بهتری باشند.

منتظرى درباره مشکلات اصلی استقلال بيان كرد :متاسفانه باشگاه از چند سال گذشته یک سری مشکلات دارد که به نظرم تکرار آن حرف ها  لزومی ندارد و همه در مورد آن مى دانيم. بار ها در حق باشگاه نامهربانی شده است. ولی الان جایی هستیم که ما خودمان بیشتر می توانیم به خودمان کمک کرده و نمی توانیم به کسی گله ای کنیم. این تیم می تواند شرایطش بهتر باشد اما متاسفانه امروز اين اتفاق افتاد ر شرايط بدتر شد.


بیشتر بخوانید:

اولین گل گرو براى استقلالى‌ها

خطير: بازى مقابل سايپا بسيار حساس است

حاشیه های پیش از دیدار استقلال و سایپا + تصاویر


انتهای پیام/

اظهارات پژمان منتظری پس از شکست تیم استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار