فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از دستگیری باند سارقان کابل برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت کابل برق توسط سارق یا سارقان موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: با انجام تحقیقات و گشت زنی‌های نامحسوس، مأموران انتظامی بخش "تلنگ" موفق شدند سه سارق را که با خودروی وانت سفید رنگی در حال سرقت کابل برق بودند شناسایی کنند.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: سارقان پس از مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند که با هوشیاری و عکس العمل سریع مأموران دستگیر شدند.
 
سرهنگ لامعی بیان داشت: در بازدید اولیه از خودروی متهمان مقدار ۵۰ متر کابل برق، ۲ سیم چین بزرگ، یک افشانه فلفل، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.
 
وی ابراز داشت: پس از بازجویی‌های اولیه متهمان اعتراف کردند که علاوه برکابل‌های برق، گوشی تلفن همراه را نیز شب گذشته از داخل پمپ بنزینی در شهرستان چابهار سرقت کرده اند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در پایان با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند از همکاری خوب شهروندان و اداره برق شهرستان با پلیس در خصوص دستگیری این سارقان قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/ی
 

باند سارقان کابل برق در قصرقند دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار