هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه برگزاری دیدار رفت این تیم مقابل کاشیما آنتلرز به معرفی خطرناک ترین بازیکنان تیم ژاپنی پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرسپولیس از ساعت 9:30 صبح روز شنبه در دیداری حساس در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان مهمان کاشیما آنتلرز ژاپن خواهد بود، در آستانه این بازی مهم کمال کامیابی نیا در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سوزوکی و سرجینیو را خطرناک ترین بازیکنان حریف دانست.
ای اف سی در مقدمه نوشت:
در حالی که دو تیم خود را برای رویارویی در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا 2018 در ورزشگاه کاشیما روز شنبه آماده می کنند، کمال کامیابی نیا فاش کرد که پرسپولیس کاملا آگاه است که کدام بازیکنان کاشیما آنتلرز بزرگترین تهدید هستند.
تیم ایرانی سه برد به یاد ماندنی در دور حذفی به دست آورد ، که اوج آن گذشتن از سد السد قطر در نیمه نهایی درکمتر از دو هفته پیش بود که امید های جمهوری اسلامی برای کسب اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بالا برد.

اما در حال حاضر آنها پس از سفر طولانی به ژاپن بزرگترین آزمون خود را برابر کاشیما پیش رو خواهند داشت که در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی شکست نخورده و در پنج بازی گذشته خود در قاره 11 گل به ثمر رسانده است.

کامیابی نیا، که احتمالا روز شنبه در میانه میدان بازی خواهد کرد درباره این بازی گفت: "ما هر دو بازی نیمه نهایی کاشیما را تماشا کرده و سبک بازی آنها را مورد بررسی قرار داده ایم. ما می دانیم که دو بازیکن خطرناک آنها شماره 9 (یوما سوزوکی) و سرجینیو،شماره 18 ، هستند.

" هر دوی آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند و ما باید در طول بازی به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم، و من باید برای جلوگیری از رسیدن توپ به آنها تمام تلاشم را کنم."

"من می دانم که پست من بسیار مهم است، اما سرمربی همیشه به من می گوید که هم بر روی وظایف دفاعی و هم وظایف تهاجمی ام تمرکز کنم. زیرا من باید تلاش کنم با رساندن توپ به مهاجمان حملاتی را آغاز کنم."

کامیابی نیا نقش پر رنگی در راه یابی پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2017 ایفا کرد که در این مرحله توسط الهلال نایب قهرمان آن سال آسیا حذف شدند و انتظار ایران برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ادامه یافت.

اما این بار تیم برانکو حتی قوی تر شده و تعدادی از موانع رسیدن به فینال را از پیش رو برداشته است، که مهمترین آنها جبران شکست در بازی های رفت مقابل الجزیره و الدحیل در دور حذفی بود.

این هفتمین دوره ای است که پرسپولیس در رقابت های قاره ای شرکت می کند و شنبه اولین حضور خود را در فینال تجربه خواهد کرد، در حالی که این اولین بار است که تیم تهرانی با حریفی از شرق آسیا روبرو خواهد شد.

کامیابی نیا گفت: "در غرب آسیا، تیم ها در خانه بسیار قوی تر از خارج خانه هستند، و آنها در نا امید ساختن حریف بسیار خوب هستند، بنابراین انجام بازی عادی خود در خارج از خانه سخت است."

"اما در شرق آسیا، تیم هایی مانند کاشیما به نظر می رسند با شیوه ای یکسان در خانه و خارج از خانه بازی می کنند، برنامه بازی آنها واقعا تغییر نمی کند. به جای تلاش برای کسب تساوی، آنها همیشه برای برنده شدن در بازی می جنگند."

کمال که با پرسپولیس به دو عنوان قهرمانی متوالی دست یافته افزود: "قهرمانی در لیگ داخلی ما بسیار دشوار است و حالا ما آن را بارها انجام داده ایم، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا چیزفوق العاده خاصی است، زیرا ما برای اولین بار در فینال هستیم. ما هر کاری که نیاز باشد انجام خواهیم داد تا جام قهرمانی را در دست بگیریم. "


بیشتر بخوانید:

گزارشگر مطرح انگلیسی:تیم های شرق آسیایی در اوج دچار نزول می شوند

ترس سرمربی کاشیما آنتلرز ژاپن پیش از دیدار مقابل پرسپولیس ایران



انتهای پیام/


کامیابی نیا: برای تیم های شرقی بازی داخل خانه و خارج خانه تفاوتی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار