رییس هیات ووشو استان اردبیل گفت: مسابقات ووشو قهرمانی و انتخابی تیم ملی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان روز یکشنبه در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،هوشنگ افشار، رییس هیات ووشو استان اردبیل افزود: این رقابت ها در 2 بخش ساندا و تالو از روز یکشنبه دوازدهم تا روز سه شنبه چهاردهم آبان به مدت سه روزدر ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پذیرش و وزن کشی ورزشکاران روز شنبه یازدهم آبان خواهد بود، اظهار داشت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور با شرکت ورزشکارانی از تمام استان های کشور در قالب 34 تیم برگزار خواهد شد و نفرات برتر برای اعزام به مسابقات جهانی 2019 به اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان دعوت خواهند شد.

رییس هیات ووشو استان اردبیل با اشاره به اینکه در این رقابت ها در مجموع 299 ورزشکار از سراسر کشور حضور خواهند داشت، بیان کرد: از این تعداد 229 نفر در بخش ساندا و 70 نفر در بخش تالو رقابت خواهند کرد.

افشار افزود: در این رویداد مهم ورزشی که برای اولین بار به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد 75 نفر به عنوان مربی و سرپرست و بیش از 100 نفر عوامل اجرایی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور در اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.