مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار تعریف برند گردشگری با همکاری شهرداری ها در شهرهای این استان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در بازدید از شهر اردی موسی تصریح کرد: برندسازی می تواند منجر به ساماندهی و ممانعت از اقدام پراکنده در برنامه های توسعه گردشگری مناطق شود.

وی افزود: هر شهر و روستایی می تواند با تعیین تکلیف شاخه اصلی گردشگری خود نسبت به رونق توانمندی ها اقدام کند و اداره کل نیز آماده حمایت از برنامه های پیشنهادی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار همکاری و همفکری شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها در عملیاتی شدن این مهم شد و تاکید کرد: هرگونه امکانات زیرساختی برای پروژه های سرمایه گذاری تامین می شود.

فلاحی افزود: در خصوص شهر اردی موسی نیز آماده حمایت از برنامه های مشخص هستیم و ضروری است طرح مشخص از سوی شهرداری ارائه شود.

وی با اذعان به مجاورت این شهر با شهر گردشگری سرعین اضافه کرد: همچنین شهرها و روستاهای مجاور سرعین می تواند از ظرفیت این شهر جهت رونق گردشگری خود بهره گیرد.

انتهای پیام/ح

توسعه گردشگری در شهرهای اردبیل

برچسب ها: شهرداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.