در بیانیه کانون تربیت اسلامی اشاره شد: ترامپ می‌خواهد با غیر انسانی‌ترین تحریم‌ها ملت ایران را وادار به تسلیم در برابر جنایات و ستمگری‌های خویش کند.

بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت ایام الله ۱۳ آبانبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانون تربیت اسلامی به مناسبت ایام الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای منتشره کرده است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

رزمایش نسل نوجوان و جوان در برابر شیطان!

امسال سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و تسخیرلانه جاسوسی و روز دانش‌آموز از طرفی با اربعین حسینی مصادف شده است و از طرفی دیگر، همزمان با اعلام تشدید فشار مالی اقتصادی شیطان بزرگ علیه ملت ایران شده است. بنابراین 13 آبان امسال: روز برائت از سردمدار نظام ظالمانه آمریکا، یعنی ترامپ است که می خواهد با غیر انسانی‌ترین تحریم ها ملت ایران را وادار به تسلیم در برابر جنایات و ستمگری های خویش بنماید.

همچنان که روز تبری جستن ملّت خصوصا نوجوانان و جوانان از سیاست بازان ورشکسته ای است که چهل سال است به دریوزگی غرب و وطن‌فروشی مشغول اند و از هیچ پستی و رذالتی فروگذار نمی‌کنند تا استقلال مملکت را زیرپا بگذارند و پای بیگانه را بار دیگر به ایران باز کنند و آمریکا را بر جان و مال و ناموس ایرانیان مسلط سازند.

کسانی که زیرنقاب دلسوزی برای کشور شرایط مملکت را بحرانی جلوه می دهند و برای خروج از «بن بست» ادعائیشان، تنها راه چاره را مذاکره با بخوانید تسلیم در برابر آمریکا عنوان می کنند.

اینان همان ها هستند که سوء تدبیرهای هم پالکی هایشان، عامل بسیاری از نابسامانی های کنونی است و چه بسا بسترسازی برای همین نتیجه گیری آنها یعنی تسلیم است.

13 آبان همچنین روز برائت از چپاول‌گرانی است که از شرایط دشوار کشور برای دزدی‌های کلان خود استفاده کردند و در جهت تحقق اهداف دشمن گام برداشتند و نیز روز برائت از کسانی است که از یک طرف بر پست ها و مقامات میراث شهدا تکیه زده‌اند و از طرف دیگر فرزندانشان را به دشمن می سپارند تا در دامان او رشد کنند و آموزش ببینند.

13 آبان روز برائت از برخی خودباختگانی است که علیرغم ادعای دانشگاهی بودن، این همه عظمت و پیشرفت ایران و دستاوردهای نظام اسلامی را عمدا یا سهوا نمی‌بینند و بذر یاس و دلمردگی در اندیشه جوانان این مرز و بوم می‌پراکنند.

13 آبان روز برائت از رژیم های عربی دست نشاندهی آمریکا در منطقه است که وقیحانه ترین جنایات را در سفارت خویش انجام می‌دهند و به «گاو شیر ده بودن» برای ترامپ افتخار می‌کنند.

در عین حال 13 آبان امسال روز تجدید عهد و پیمان با سیدالشهدا (علیهالسلام) در ایام اربعین آن بزرگوار است که فرمود من زندگی با ظالمان را جز ننگ نمی‌دانم.

13 آبان روز اعلام همبستگی با مردم مظلوم یمن است که هر روز زن و مرد و کودک و جوانشان به خاک و خون کشیده می‌شوند اما راست قامت ایستاده‌اند و دست از مقاومت در برابر جنایتکاران سعودی و پشتیبانشان آمریکا برنمی‌دارند.

13 آبان روز اعلام حمایت از مردم غزه است که راه دستیابی به استقلال واقعی را از مردم ایران آموخته‌اند و آنقدر راهپیمایی روز جمعه را ادامه خواهند داد تا خون شهدای این راهپیمایی ها، خشم افکار عمومی جهان را برانگیزد و اسرائیل جنایتکار را وادار به تسلیم کند.

13 آبان روز تجدید پیمان با شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس است که جانانه از ارزش های انقلاب اسلامی و عظمت ایران و هویت ایرانی دفاع کردند. همچنان که روز پیام دادن به شهدای مدافعان حرم و حججی هاست که نسل نوجوان و جوان ایران در راه شما قدم خواهد گذاشت.

برگزاری مراسم 13 آبان در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دست‌مریزاد به همه کسانی است که در این چهل سال موجب پیشرفت و سربلندی ایران شدند. چندان که امروز برای پیشرفت 50 سال آینده کشور نقشه راه ترسیم می کنیم در غرصه های گوناگون سیاسی، دفاعی، علمی و فن آوری به چنان پیشرفت هایی رسیده ایم که دشمن را به اعتراف واداشته است و حتی نگران دخالت ایران در انتخابات آمریکا می‌باشد!

حماسه 13 آبان پاسخ دندانشکن به کسانی است که سرنگونی انقلاب مردم را در سال چهلم آن آرزو می‌کنند و از استخوان های پوسیده پیشینیان خود که این آرزو را به گور برده‌اند، درس عبرت نگرفته اند.

امسال نوجوانان و جوانان و دانش‌آموزان و فرهنگیان و همه ملت ایران، با درک شرایط کشور حماسه 13 آبان را باشکوه تر از دیگر سالها برگزار خواهندکرد تا هوشیاری، آزادگی و عزت خویش را به نمایش بگذارند. آری 13 آبان امسال، روز رزمایش نسل نوجوان و جوان ایران در برابر شیطان خواهد بود.

انتهای پیام/

بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت ایام الله ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
از پس فردا دلار گرانتر میشود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
معلم را دریابید هم دانش اموز اوضاع معلمش را می بیند وهم معلم می فهمد که دانش اموز چه فکر می کند وچه در چنته دارد ودراینده چگونه خواهد بود وشد پس بیایید طرحی نو دراندازیم واز ریشه به خیلی از موضوعات اساسی وعلمی وحساب شده بپردازیم قبل از اینکه دیر شود .