روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از یک مقام ترکیه‌ای اعلام کرد جسد جمال خاشقجی با استفاده از اسید از بین رفته است.

واشنگتن پست: جسد خاشقجی با اسید از بین رفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از یک مقام ترکیه‌ای اعلام کرد جسد جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی پس از قتل احتمالا در داخل ساختمان کنسولگری یا در خانه سرکنسول این کشور در استانبول، با استفاده از اسید از بین رفته است.

عصر روز گذشته نیز دادستان استانبول در خصوص مرگ جمال خاشقجی جزئیات جدیدی را در قالب یک بیانیه اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: طبق طرحی از پیش آماده شده، خاشقجی بلافاصله پس از ورود به ساختمان کنسولگری خفه شده و پس از آن جسد وی تکه تکه شده و از بین برده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، عربستان ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماندلا
۱۹:۰۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
قتل قاشقجی مثل جسدرکن آبادی سفیرایران درلبنان که توسط اسراییل دراسیدحل شدتاآثارجنایت باقی نماند.اما گوش شنوایی درآن زمان پیدانشد.قطعنا عوامل موساددراین قضیه هم دخیل می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
باید اینقدر به عربستان فشار وارد بشه تا رسما ماجرای جسد رو اعلام کنه اگه احتمالا فرضیاتی که داره گفته میشه در باره جسد صحت داشته باشه آبروریزی سختی در انتظار آل سقوطه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
عربستان آنقدر ثروت دارد که همه دنیا را می خرد اروپا هم فقط با قضیه خاشقچی بازی سیاسی می کنند اگر می خواستند از همان روز اول جلوی عربستان قد علم می کردند ولی زور عربستان خیلی بیشتر از این هاست. اگر ایران این کار را می کرد همه دنیا علیه ما جبهه شدیدی می گرفتند.
آخرین اخبار