دادستان اسدآباد گفت: حکم تمامی اغتشاشگران سال قبل در این شهر صادر شده است.

حکم اغتشاشگران همدان صادر شد علیرضا سلطانی متهور دادستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، گفت: حکم همه اغتشاشگران سال قبل در اسدآباد صادر شده است.

وی افزود: احکام حبس و شلاق تعدادی از این افراد اجرا شده و مابقی نیز در حال اجرااست.

سلطانی متهور در بخش دیگری از سخنانش به تعداد بالای زندانیان اسدآباد در ندامتگاه مرکزی همدان اشاره کرد و گفت: دستور ساخت بازداشتگاه موقت (زندان) در اسدآباد مربوط به سالیان قبل بوده و در طی ۷ سال گذشته نیز بودجه‌ای بدین منظور از ناحیه‌ قوه قضائیه منظور شده است.

این مقام قضائی با بیان اینکه این بودجه تا ابتدای سالجاری مورد تأیید دولت و مجلس قرار نمی‌گرفت، تصریح کرد: متن این بودجه پس از طی این ۷ سال در سالجاری موردتأیید قرار گرفت بطوریکه مبلغ دو میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافت.

دادستان اسدآباد افزود: با همکاری شورای تأمین زمین مناسبی مربوط به یکی از ادارات شهر نیز برای این مهم معین شده است.

سلطانی متهور همچنین اظهار کرد: مبلغ تخصیص داده شده هنوز به اسدآباد اختصاص پیدا نکرده است، اما ساخت این مرکز از
ناحیه‌ی دبیرحقوق شهروندی قوه قضائیه و دادگستری شهرستان در دست پیگیری است.

دادستان اسدآباد اضافه کرد: همکاری دکتررنجبرزاده (نماینده اسدآباد) در اخذ بودجه مصوب از سازمان برنامه و بودجه نیز میتواند ساخت این مرکز را تسریع نماید.

وی درپایان سخنانش نیز گفت: نبود زندان از آرمان‌های هر شهریست و ما نیز میلی به ساخت بازداشتگاه موقت نداریم، اما در شرایط کنونی و با توجه به آمار بالای زندانیان چاره‌ای جز ساخت این مرکز نداریم.

انتهای پیام/ف

صدور حکم اغتشاشگران اسدآباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.