شهردار گرگان گفت: صبح امروز تقاطع غیر همسطح افسران گرگان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ دادبود شهردار گرگان در مراسم کلنگ زنی احداث تقاطع غیر همسطح افسران گرگان که با حضور جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور انجام شد گفت: تقاطع غیر همسطح و تسطیح میدان بسیج گرگان و اصلاح هندسی آن صبح امروز کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: این پروژه با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

دادبود افزود: این طرح بزرگ‌ترین طرح ترافیک عمرانی شهرداری گرگان است که علاوه بر اینکه مسیر ترافیک را کنترل می‌کند باعث می‌شود خودرو‌های سنگین مستقیم به سمت کمربندی هدایت شوند.
 
طرح تقاطع غیر همسطح (روگذر محور افسران) با طول ۲۴۲ متر، شامل سه عدد دهانه ۵۴ متری میانی و ۲ عدد دهانه ۴۰ متری کناری است.

عرض معبر ۱۲ هزار و ۴۵ متر است.


موفقیت با وحدت ، تلاش مضاعف و اتکا به منابع داخلی به میسر است

کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح برزمین زده شد

سید مناف هاشمی استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: ما در شرایط خطیر و بسیار پیچیده ای هستیم و امروز در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فشارهای زیادی بر روی جمهوری اسلامی ایران است که اگر وحدت ، همدلی و تلاش مضاعف و اتکا به منابع داخلی نباشد قطعا موفقیت میسر نخواهد شد.

وی ادامه داد: در استان گلستان در مدت یک سال گذشته ابعاد مختلف توسعه را دنبال کردیم و قدر دانی می کنم از همه دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف استان که نقش داشتند.
 
هاشمی افزود: در جلسات استانداران من سرم را بلند می‌کنم و با افتخار می‌گویم ما جزو استان‌هایی هستیم که توانستیم بهترین منابع را بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه رفع موانع تولید را جذب کنیم.

وی گفت: استان‌هایی هستند که هم از لحاظ وسعت، جمعیت و هم واحد تولیدی سطح بالاتری از استان گلستان قرار دارند، اما نتوانستند اعتبارات خوبی را در حوزه اعتبارات جذب کنند تا بتوانند اشتغال آفرینی کنند.

استاندار گفت: با جذب تسهیلات ارزان قیمت روستایی و اعتبارات بنیاد مسکن ما ۱۲۰ درصد جذب داشتیم این‌ها آثارش اشتغال است.

وی گفت: از برج ۷ سال قبل تا امروز نزدیک به ۳۰ هزار شغل در استان گلستان، طبق تاییدی که وزارت کار و بیمه داشتیم ما افراد بیمه شده داریم، اما هرچند که عقب ماندگی‌های طولانی ما آثار این تلاش‌ها را خیلی نشان ندهد، اما مسیری که در این حوزه گرفتیم مسیر پرسرعتی است.

استاندار گلستان افزود: در حوزه گردشگری ما ۱۷ مورد بوم گردی داشتیم، اما در حال حاضر بالغ بر ۱۵۰ بوم گردی یا احداث شد و یا ۵۵ مورد آن که در دستور کار تا پایان سال است به ۱۵۰ بوم گردی خواهد رسید که این موضوع نشان از این دارد که استان گلستان به عنوان ایران کوچک در حوزه گردشگری هم سهم خودش را می‌گیرد.

وی ادامه داد: چه حوزه گردشگری، صنعت، کشاورزی همه ابعاد را باید بتوانیم همزمان به حرکت در آوریم و اقداماتی خوبی صورت گرفت.

استاندار گلستان گفت: هرجا که اعتماد مردم جلب شد همان جا مدیریت حوزه شهری موفق بوده است چرا که بدون مشارکت مردم و بدون حضور شورا‌ها قطعا اقدامات بزرگ امکان پذیر نیست.

وی گفت: زمینه‌های این وحدت و مشارکت را در شهر گرگان می‌بینم هرجا که این وحدت وجود داشته باشد نمایندگان و وزارتخانه‌های مرتبط ازما حمایت خواهند کرد و اقدامات بزرگ اتفاق می‌افتد.

استاندار گفت: نمونه این اتفاقات، در حوزه زباله که شاید برای بعضی‌ها خیلی موضوع بی ارزشی باشد بازیافت ازمبدا را شروع کردیم و کسی تصور نمی‌کرد که یک مکان بازیافت زباله حدود ۳۷ ساله، در شهر گرگان به یک پارک تبدیل شود.

وی گفت: پروژه‌های خوبی در گرگان، در حوزه تلکابین، گردشگری ، شهربازی وجود دارد که امیدوار هستم با سرعت بیشتری دنبال شود و برای تحقق این هدف نیاز به تلاش مضاعف است.

استاندار گلستان گفت: ما دشمنان زیادی در حوزه جهانی و بین المللی داریم و حتی منافقینی در داخل همسو با آنهاهستند به همین خاطر تلاش‌های مستمر ما باعث می‌شود پیشرفت روز افزون داشته باشیم.
 

برنامه محوری کلید توسعه گلستان است

 
کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح برزمین زده شد
 

مهدی جمالی نژاد  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز در حاشیه   آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: برنامه محوری کلید توسعه استان گلستان است که هم اکنون شاهد اجرای پروژه‌های بزرگی در این استان هستیم.

وی از اجرای نخستین پارک پسماند کشور در استان گلستان به عنوان کار ارزشمند نام برد و گفت: این پروژه حاصل هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در استان بوده است.

سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به گلستان یک روزه بوده است.

انتهای پیام/م
 

تقاطع غیر همسطح افسران گرگان کلنگ زنی شد

برچسب ها: شهرداری ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.