افتتاح شعبه بانک کشاورزی در بخش نگین کویر فهرج

به منظور دسترسی آسان مردم به خدمات بانکی، شعبه بانک کشاورزی با حضور مسئولان محلی در بخش نگین کویر فهرج راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین جوادنیا، بخشدار نگین کویر فهرج گفت: تاکنون شهروندان بخش نگین کویر فهرج از نعمت خدمات بانکی محروم بودند و می بایست مسافت 50 کیلومتری مرکز بخش تا شهر فهرج را برای دریافت این خدمات طی کنند.

وی افزود: با راه اندازی این مرکز، ساکنان 78 پارچه آبادی این بخش از خدمات این بانک بهره مند می شوند.

محمد روشنی سالار، مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کرمان نیز گفت: پرداخت تسهیلات طرح توسعه روستایی برای انواع طرح های تولیدی، کشاورزی و دامی در روستاها با نرخ سود 6 درصد و بازپرداخت 9ساله از جمله خدماتیست که توسط این بانک انجام می شود و تاکنون 70میلیارد تومان در این زمینه پرداخت شده است.

خیرالله ابراهیمی، امام جمعه فهرج هم با تشکر از مسئولان به منظور خدمات رسانی به مردم گفت: مردم از بودن امکانات احساس آرامش می کنند.

وی افزود: یکی از بانک های موردنیاز این منطقه بانک کشاورزی است که با اکثریت مردم ارتباط دارد و از آنجایی که شغل اکثریت مردم بخش نگین کویر کشاوری است، بیشترین ارتباط را بانک کشاورزی با کشاورزان دارد.

حبیب الله نیکزادی پناه، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز ، از آسفالت روستای دهرضا خبرداد و گفت: 200 کیلومتر معابر روستایی در شرق استان آسفالت شده که 50 کیلومترآن در شهرستان فهرج قرار دارد.

وی با اشاره به وظایف دولت برای خدمات رسانی به مردم، افزود: یکی از وظایف دولت خدمت به مردم است و در واقع دولت و رئیس جمهور مباشر مردم هستند، هرکس به مردم خدمت نکند، خلاف برنامه جمهوری اسلامی است.

نیکزادی از رونق و فروش خرما در شرق استان خبرداد و تصریح کرد: مردم پس از 20سال، بعد از دوماه برداشت، خرمای خودشان را می فروشند.

وی به انتقال آب سد نساء بم به بروات اشاره کرد و یادآور شد: تلاش می کنیم تا آب سد نسا نیز به دو شهرستان دیگر وصل شود.

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آب سد نسا با کیفیت ترین آب کشور است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون 4 بیمارستان در شرق استان در حال ساخت است، گفت: تلاش می کنیم به زودی بیمارستان های ریگان و نرماشیر در سه ماه آینده به بهره برداری برسند.

نیکزادی به پیگیری های انجام شده برای تحویل آمبولانس به مراکز درمانی شرق استان اشاره کرد و افزود: پیگیری کردیم 15 دستگاه آمبولانس تحویل مراکز درمانی شرق استان شود که تاکنون 3 دستگاه تحویل شده است.

وی با بیان اینکه ساخت باند دوم جاده نرماشیر به ریگان آغاز شده است، تصریح کرد: این محور با دو پیمان کار یکی از طرف ریگان و دیگری از نرماشیر در حال احداث است.

نیکزادی یادآور شد: در تلاشیم راه آهن فهرج را به راه آهن ایرانشهر وصل کنیم و بدین ترتیب دو شهر را از بن بست ریلی خارج کنیم.

وی با اشاره به توزیع 6 هزار تن قیر مجانی در شرق استان گفت: آسفالت اکثریت معابر روستاها درحال انجام است.

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی از ساخت 20 آموزشگاه خیرساز در ریگان خبرداد و افزود: مدیر عامل بانک کشاورزی کشور برای ساخت یک آموزشگاه قول مساعد داده اند.

وی با اعلام اینکه اعتبارات شرق استان افزایش داشته است، تصریح کرد: اعتبارات عمرانی 4 شهرستان طی دو سال، 2 برابر شده است.

نیکزادی یادآور شد: بودجه عمرانی 4 شهرستان150میلیارد تومان است که ما تاکنون علاوه بر آن و خارج از بودجه، 300م میلیارد تومان اعتبار آورده ایم.

وی از آبرسانی به تمامی روستاهای شرق استان خبرداد و گفت: شرق استان تا پایان امسال، هیچ روستای بدون آبی ندارد .

نیکزادی افزود: بخش نگین کویر فهرج، منطقه ای حساس و بسیار مهم است و تاکنون خدمات انجام شده در این منطقه بی نظیر بوده است.

 وی تأکید کرد: به دنبال احقاق حقوق مردم هستم و هرکسی حقوق مردم را پایمال کند، جلویش می ایستم .

انتهای پیام/ب

شعبه بانک کشاورزی در بخش نگین کویر فهرج راه اندازی شد

برچسب ها: تسهیلات ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.