تلویزیون «ان‌تی‌وی» ترکیه اعلام کرد دادستان کل عربستان سعودی تحقیقات خود را در استانبول به اتمام رساند و در مسیر بازگشت به عربستان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، تلویزیون «ان تی وی» ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد دادستان کل عربستان سعودی تحقیقات خود را در ترکیه به اتمام رسانده و در مسیر بازگشت به عربستان است.

طبق گزارش رویترز، وی به مدت سه روز با مقامات ترکیه بر سر مسئله کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی گفتگو کرد.

از سوی دیگر، روزنامه حریت ترکیه  امروز چهارشنبه به نقل از برخی منابع دولتی اعلام کرد سعود المعجب، دادستان کل عربستان سعودی از اعلام محل نگهداری جسد جمال خاشقجی به همتایان ترکیه ای خود خودداری کرده است. این روزنامه همچنین نوشته است مقامات ترکیه در بی اعتمادی عمیقی نسبت به سعود المعجب قرار دارند؛ چرا که وی از پاسخ به پرسشها درباره مکان تقریبی جسد خاشقجی امتناع کرده است. دادستان کل عربستان همچنین در خصوص همدست محلی قاتلان خاشقجی اطلاعاتی ارائه نداده است.

گفتنی است دادستان کل عربستان سعودی تحقیقاتی را در کنسولگری عربستان، جایی که جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی اوایل ماه جاری میلادی به قتل رسید، به انجام رساند. وی همچنین دیدارهایی با دادستان کل و مقامات اطلاعاتی ترکیه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار