نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از بخش های فرهنگی به ویژه کتاب و کتابخوانی ترقی بخش های دیگر را در پی خواهد داشت.

جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی دربازدید از کتابخانه فرهنگ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛بر وصول نیم درصد کتابخانه ها از سوی شهرداری تاکید کرد و گفت: حمایت از بخش های فرهنگی به ویژه کتاب و کتابخوانی ترقی بخش های دیگر را در پی خواهد داشت، برهمین اساس شهرداری ها باید برای توسعه فرهنگی و سایر بخش ها به قوانین پایبند باشند.

وی افزود: منطقه آزاد اروند می توانند سهم بسزای در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان ایفا کنند و باید برای این مهم با کتابخانه های عمومی در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و ... همکاری کنند.

جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به همراه علی غیاثی، مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛ محمدرضا دشت افکن، رئیس اداره کتابخانه های عمومی و جمعی از مدیران شهرستان آبادان با هدف بررسی مسائل و مشکلات از کتابخانه عمومی فرهنگ آبادان بازدید کردند.

انتهای پیام/ د

بازدید از کتابخانه فرهنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.