جانشین انتظامی فارس گفت: با همکاری پلیس مبازره با مواد مخدر شهرستان‌های مهر، لامرد و بوشهر، میزان ۳۶۶ کیلوگرم تریاک توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار علی ذوالقدری جانشین انتظامی فارس بیان کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مهر و لامرد با دریافت خبری از استان بوشهر مبنی بر اینکه قاچاقچیان مقداری مواد مخدر در یک خودرو در حیاط منزل خود دپو و قصد انتقال آن را به استان‌های دیگر دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقیقات و مراقبت شبانه روزی و اطمینان از صحت و سقم این خبر، با هماهنگی قضائی به محل مذکور اعزام و در یک عملیات ضربتی ۳ نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار ذوالقدری با بیان اینکه در بازرسی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ که داخل حیاط منزل پارک بود میزان ۳۶۶ کیلوگرم تریاک کشف شد، افزود: قاچاقچیان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر است؛ چرا که ماموران انتظامی با جدیت تمام با این گونه موارد برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار