رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود گفت: بیشترین تخلفات از ابتدای امسال مربوط به درج نکردن قیمت، ارائه نکردن فاکتور، گران فروشی ، تقلب و کم فروشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین سعدالدین رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود گفت: امسال یکهزار و ۴۶ پرونده در این اداره تشکیل شده و به یکهزار و ۴۵ مورد نیز رسیدگی شده است.

وی در ادامه افزود: از مجموع پرونده‌هایی که امسال وارد تعزیرات حکومتی شاهرود شده، ۸۱۸ فقره مربوط به کالا و خدمات، ۹۵ فقره در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۱۳۳ مورد نیز در بخش بهداشت، دارو و درمان بود.

وی افزایش تعداد پرونده‌های قاچاق به نسبت پارسال را نتیجه فعالیت بیشتر پاسگاه شهید نوری در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق دانست و گفت: عملکرد رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در شاهرود ۱۰۱ درصد است.

رئیس تعزیرات حکومتی شاهرود میزان محکومیت صادر شده در سال جاری را ۱۹ میلیارد و ۵۴۳ میلیون و ۹۶۴ هزار ریال اعلام کرد و افزود: در مدت مشابه پارسال این رقم حدود ۱۲ میلیارد ریال بود.

سعدالدین همچنین ابراز داشت: بیشترین تخلفات از ابتدای امسال مربوط به درج نکردن قیمت، ارائه نکردن فاکتور، گران فروشی، تقلب و کم فروشی است.

وی درخصوص اجرای احکام نیز میزان پرونده‌های وارد شده به این بخش را ۸۳۴ فقره اعلام کرد و گفت:‌از این تعداد ۸۰۳ پرونده مختومه شد.

انتهای پیام / گ

یکهزار و ۴۶ پرونده در تعزیرات شاهرود تشکیل شد

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار