وزیر کشاورزی گفت: افزایش قیمت شیر مربوط به مسائلی مثل بسته‌بندی و مواد اولیه است و قیمت شیر دامداری‌های افزایش نیافته است.

قیمت شیر دامداری‌ها افزایش نیافته استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی  در حاشیه جلسه امروز دولت در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش قیمت شیر گفت: افزایش قیمت شیر مربوط به مسائلی مثل بسته‌بندی و مواد اولیه است و قیمت شیر دامداری‌های افزایش نیافته است.

حجتی درباره پیگیری افزایش قیمت شیر، اظهار کرد: قیمت شیر دامداری‌ها افزایش نیافته است و شیر به طور متوسط 2 هزار تومان از دامداری‌های خریداری می‌شود. آنچه در بازار برای افزایش قیمت جلوه کرده است، مسائلی از جمله بسته‌بندی یا مواد اولیه بوده است.

وی افزود: همکاران ما در وزارت کشاورزی و وزارت صنعت و ستاد تنظیم بازار در تلاش هستند تا مشخص شود قیمت تمام شده شیر بر اساس قیمت پایه آن و هزینه‌های اضافی تولید کننده چقدر است.

حجتی درباره اعلام نشدن قیمت خرید تضمینی گندم، بیان کرد: اعلام نشدن این قیمت شاید سوال خود من هم باشد و من مرتب در حال پیگیری هستم، شورای اقتصاد مشکلاتی داشته است که من با معاون رئیس جمهور مکاتبه کرده‌ام و جهانگیری از دبیرخانه این شورا خواسته موضوع تعیین قیمت تضمینی گندم را در دستور کار قرار دهد. امیدواریم هر چه زودتر این قیمت تصویب شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار