معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: جلسه بررسی 4 وزیر پیشنهادی یکی از جلسات خوب مجلس و نشان بلوغ سیاسی نظام است.

جلسه بررسی وزیران پیشنهادی در مجلس، نشان بلوغ سیاسی نظام بودبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 9 آبان) هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره نظرات متفاوت برخی نمایندگان مجلس در جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی، گفت: نظرات مختلفی درباره یک وزیر پیشنهادی به مجلس وجود دارد و امکان دارد سوالات یا ابهاماتی درباره این وزیر وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه قانونگذار یک هفته فرصت برای بررسی صلاحیت فردی، حرفه‌ای و فنی گزینه پیشنهادی توسط مجلس تعیین کرده است، افزود: در این فرصت سوالات و ابهامات پاسخ داده شده و مذاکرات صورت می‌گیرد لذا به طور طبیعی در هنگام پیشنهاد اسامی به مجلس، شماری از نمایندگان می‌توانند نسبت به این افراد نظرات متفاوتی داشته باشند.

امیری اظهار کرد: وزیران پیشنهادی در طول یک هفته مذکور با شرکت در فراکسیون‌ها، کمیسیون‌ها و مجامع استانی به سوالات پاسخ داده و ابهامات را رفع کردند و توانستند نمایندگان مجلس را قانع کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور  ضمن تقدیر از رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بررسی چهار وزیر پیشنهادی یکی از جلسات خوب مجلس و نشان بلوغ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار