رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: فدراسیون جهانی به وضوح نشان داد همچنان به حفاظت از ترویج وزنه‌برداری پاک متعهد است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از in side the games، بحث مبارزه با دوپینگ یکی از مواردی بود که در جلسه هیئت اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری در مورد آن صبحت شد و تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در این مورد گفت: فدراسیون جهانی به وضوح نشان داد همچنان به حفاظت از وزنه‌برداران پاک و ترویج وزنه‌برداری پاک متعهد است. ما در این مورد پیشرفت هم داشته‌ایم و این مسئله مورد توجه قرار گرفته است. ما تمام چهار معیار تعیین شده توسط IOC را انجام داده ایم.

او افزود: به تصمیم IOC احترام می‌گذاریم و تعهد ما به اطمینان از اینکه ورزش پاکیزه همچنان باقی است، ادامه می‌دهیم. ما همچنان به همکاری نزدیک با IOC و WADA برای ورزشکاران مان ادامه خواهیم داد و به نظارت مان ادامه خواهیم داد.

آیان در مورد اعطای میزبانی مسابقات وزنه برداری قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۰ به کشور روسیه توضیح داد: فدراسیون جهانی دخالتی در انتخاب کشور روسیه به عنوان میزبان مسابقات وزنه برداری قهرمانی اروپا نداشته است و آن‌ها با رای اعضای هیئت رئیسه وزنه برداری اروپا میزبانی را از آن خود کردند، البته فدراسیون وزنه برداری روسیه پیشرفت خوبی در حصول اطمینان از ورزش تمیز و پاک ایجاد کرده است، آژانس ضد دوپینگ روسیه دوباره فعال شده است.


بیشتر بخوانید:پولادمردان ایران با هشت وزنه بردار به عشق آباد می‌روند

وزنه‌بردار ایران برای دریافت مدال المپیک ۲۰۱۲ راهی ترکمنستان می‌شود

محمد پور: ارزش پاداش مدال طلا المپیک برابر با برنز بازی‌های آسیایی است


انتهای پیام/

اظهارات آیان در حاشیه جلسه هیئت اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار