۸۱۳ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان شرقی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال بر اساس گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ این سازمان ۸۱۳ پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شد.

وی افزود: در ۷ ماه منتهی به پایان مهر سال جاری بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان دریافت شده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های تخلف برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است، اظهار داشت: حدود ۴۰۹ مورد تخلف نیز قبل از تشکیل پرونده منجر به مصالحه بین طرفین شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این تعداد گزارش از سوی عموم مردم و ناظران افتخاری در ۲ بخش کالایی و خدماتی ارایه شده است.

عطاپور ادامه داد: بیشترین عناوین شکایت‌های دریافتی، گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، تقلب و اجرا نکردن تعهدات در شبکه عرضه کالا است.

وی گفت: در راستای نظم دهی و انسجام بخشی بیشتر به فرآیند تنظیم بازار و نظارت گسترده‌تر بر مراکز ذخیره سازی و نگهداری کالا، انبارها، سردخانه‌ها و جایگاه‌های توزیع کالا و عرضه خدمات، بازرسی‌های مستمر توسط بازرسان این سازمان در طول سال در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سامان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم می‌توانند هرگونه تخلف مشهود مانند گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، اخفا و امتناع از عرضه کالا، صادر نکردن فاکتور خرید و دیگر تخلفات صنفی و غیرصنفی را از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ به ستاد خبری مستقر در ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها گزارش کنند تا در اسرع زمان رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/ش

۸۱۳ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان شرقی تشکیل شد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.