رئیس اتحادیه موادشوینده و پاک کننده گفت: مشکل کمبود مواد شوینده در بازار وجود ندارد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

تحریم‌ها تاثیری بر مواد شوینده ندارد/ مردم برای خرید عجله نکنندعلیرضا رضایی قهرودی، رئیس اتحادیه موادشوینده و پاک کننده در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بالارفتن قیمت ارز، می‌تواند در همه اجناس بخصوص مواد شوینده و پاک کننده تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون قیمت ارز و مواد اولیه دستخوش تغییر شده و در مسیر رشد بوده است؛ بنابراین یکی از دلایل افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش قیمت ارز است. با این وجود طی چند روز اخیر، قیمتها ثابت شده است.


بیشتر بخوانید: هیچ مشکلی در تولید مواد شوینده نداریم 


رضایی قهرودی در خصوص افزایش قیمت مواد شوینده و همچنین کمبود این محصولات در بازار گفت: به هیچ عنوان مشکل کمبود مواد شوینده در بازار وجود ندارد و جای هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه نیست، بنابراین مردم نباید برای  احتکار این محصولات در انبارهای خانگی گام بردارند.

قهرودی، با اشاره به اینکه سود جویان از شرایط فعلی سوء استفاده می‌کنند، گفت: برخی از تولید کنندگان به دلیل افزایش نرخ ارز، کالایی را که با ارز ارزانتر تولید کرده اند به نرخ ارز روز می‌فروشند تا برای جایگزینی آن با مشکل مواجه نشوند که البته برای این موضوع نیز باید راهکاری اندیشیده شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۳۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
آره
کمبودی در بازار موادشوینده وجود ندارد ولی مشکل اینجاست که این مواد شوینده گران شده اند.
آخرین اخبار