مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کردستان گفت: مجموع تسهیلات پرداختی صندوق کارفرینی امید سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲۹ درصد رشد داشته است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزان عزت‌پور گفت: صندوق کارآفرینی امید در سال جاری با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری توجه بیشتری به بخش کشاورزی نسبت به سایر بخش‌ها کرده است.

وی اظهار کرد: مجموعا یک هزار و ۲۲۹ مورد تسهیلات در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات، ازدواج و سایر بخش‌ها پرداخت شده است.

عزت‌پور مجموع تسهیلات پرداختی در این بخش‌ها را ۳۰۳ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این میزان تسهیلات پرداخت شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.

وی افزود: صندوق کارآفرینی امید در ۶ ماهه امسال ۵۵۲ مورد تسهیلات با اعتبار ۲۰۲ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال به بخش کشاورزی پرداخت کرده است.

عزت‌پوراظهارکرد: در بخش صنعت ۲۸۲ مورد تسهیلات با ۴۸ میلیارد و ۸۲۸ میلیون، در بخش خدمات ۳۷۰ مورد تسهیلات با هزینه ۴۹ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال، ۲۵ مورد تسهیلات ازدواج و سایر بخش‌ها با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال پرداخت کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کردستان ادامه داد: در ۶ ماهه سال گذشته حدود ۷۹ مورد تسهیلات با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته مجموعا یک هزار و ۸۱۴ مورد تسهیلات با اعتبار ۲۱۷ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال پرداخت کرده است.

عزت‌پور یادآور شد: در سال گذشته ۴۸۱ مورد تسهیلات به بخش صنعت با ۶۴ میلیارد و ۸۷۱ میلیون در بخش خدمات ۶۸۶ مورد به بخش خدمات با ۸۳ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کردستان افزود: تعداد ۵۶۸ مورد تسهیلات به ازدواج و سایر بخش‌ها با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/م

پرداخت ۲۰۲ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال اعتبار به بخش کشاورزی

برچسب ها: اشتغال ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.