جانشین کمیته اسکان و تغدیه قرارگاه شلمچه گفت: با برنامه ریزی های انجام شده حدود ۲۵ موکب برای خدمات دهی به زائران در مرز شلمچه در حال ساماندهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالامیر تابنده جانشین کمیته اسکان و تغدیه قرارگاه شلمچه گفت: با توجه به اینکه امروز روز اربعین حسینی  است و زائران در حال برگشت هستند، ساماندهی مواکب برای برگشت زوار در حال انجام است.

وی از ادامه فعالیت ۲۵ موکب تا زمان بازگشت زائران حسینی از مرز بین المللی شلمچه خبر داد و افزود: برای بازگشت زوار ۲۵ موکب در مرز شلمچه به علاوه مواکب ورودی مسیر شلمچه  به فعالیت خود ادامه می دهند تا زائران پس ازبازگشت بتوانند ، استراحت کنند و پس از استراحت با اتوبوس ها و قطار، مسیر خود را به سمت مقصد ادامه دهند.

جانشین کمیته اسکان و تغدیه قرارگاه شلمچه همچنین آماده سازی مساجد و حسینیه ها در طول مسیر به جز مواکب خدمات رسان برای اسکان زائران بازگشته خبر داد.

تابنده در ادامه از سرویس دهی به مواکب خدمات رسان در مرز شلمچه طی ایام اربعین اشاره کرد و گفت: برا ی پذیرایی زائران تمهیداتی مختلفی دیده شده است و ستاد عتبات عالیات به عنوان کمیته پشتیبانی  نذوراتی که دریافت می کند را برای پشتیبانی  در اختیار مواکب قرار می دهد.

وی افزود: از جمله اقلامی که تهیه آنها برای مواکب بر عهده ستاد عتبات بوده آب، نان و میوه است که روزانه میان مواکب توزیع می شود.

انتهای پیام/ د

ساماندهی۲۵  موکب برای خدمات دهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.