نماینده شهرداری تهران در کربلا گفت: ارائه خدمات خدام‌الحسین به زائران، با هماهنگی کامل مسئولان عراقی و پس از برگزاری نشست‌های مختلف صورت گرفته است.

خدمات رسانی به زائران اربعین با هماهنگی کامل شهرداری کربلابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روح الله بیداد نماینده شهرداری تهران در کربلا اظهار کرد: امسال با تدابیر صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده در تهران و همچنین با مسئولان شهر کربلا، حدود ۸۵۰ نفر از خدام الحسین برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین در سطح شهر حاضر شده اند.

وی افزود: خدمات رسانی خادمان الحسین در دو شیفت از ساعت ۷ صبح تا ۲ بعدازظهر و از ۲ تا ۸ شب صورت می‌گیرد و خادمان الحسین با ارائه خدمات مختلف، مسیر را برای زائران امام هموارتر می‌کنند.

نماینده شهرداری تهران در کربلا افزود: رفت و روب، نگهداشت، مرتب کردن و نظافت شهر از اقداماتی است که خدام الحسین انجام می‌دهند و الحمدلله شاهد رضایت کامل شهرداری کربلا نسبت به اقدامات صورت گرفته بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: تمامی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران و کلانشهر‌های کشور، با هماهنگی با شهرداری کربلا و پس از نشست‌ها و دیدار‌ها با مسئولان کربلا برنامه ریزی و اجرا شده است.

بیداد اضافه کرد: خدام الحسین در مکان متعلق به عتبه عباسیه اسکان داده شده‌اند و در این مکان به خادمان، خدمات بهداشتی، خدماتی و پزشکی ارائه می‌شود.

وی گفت: خدام الحسین از حدود ۱۰ روز قبل از اربعین حسینی در کربلا مستقر شده‌اند و تا دو روز پس از اربعین نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار