کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در عملیاتی ضربتی موفق شدند یک باند از قاچاقچیان حرفه‌ای پارچه را انهدام و محموله‌ پارچه خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال را کشف کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ" سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر  گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در ادامه برنامه‌های مقابله‌ای خود، از ورود محموله‌ای پارچه خارجی قاچاق به استان اصفهان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی 9 دستگاه خودرو از قاچاقچیان را که در شهر اصفهان در حال تردد بودند توقیف کردند.

سرهنگ سلیمیان افزود: در بارز سی به‌عمل‌آمده از خودروهای توقیف‌شده تعداد 321 طاقه پارچه خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان 3 میلیارد ریال اعلام‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به دستگیری 6 نفر و متواری شدن 3 قاچاقچی در این عملیات به متصدیان باربری‌ها و انبارهای تخلیه بار هشدار داد و تصریح کرد: طرح بازدید و نظارت بر این واحدها در دستور کار ویژه پلیس آگاهی قرار دارد و گروه‌های ویژه‌ای به این منظور نیز تشکیل‌شده است که لازم است همه متصدیان انبارهای تخلیه بار و باربری‌ها از اصالت کالاهای ورودی به انبار خود اطلاع پیداکرده و از عدم قاچاق بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند چراکه در صورت کشف هر نوع کالای قاچاق با آنان برابر قانون برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/م

دستگیری قاچاقچیان پارچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.