جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در هفت ماهه امسال تصادفات فوتی در شهرستان شیروان ۷۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ رضا قندی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در هفت ماهه امسال ۲ هزارو ۲۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تصادفات فوتی در شهرستان شیروان ۷۰ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ قندی افزود: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی، طرح برخورد با موتورسواران متخلف در شهر توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان اجرا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح در قالب چند تیم در شهرستان شیروان در هفت ماه سال ۹۷ به اجرا گذاشته شد، افزود: در این راستا تعداد ۲ هزار و ۲۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در سال جاری به علت نداشتن گواهینامه، مدارک، کلاه ایمنی و مزاحمت راهی پارکینگ شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان به کاهش ۷۰ درصدی تصافات فوتی در شهرستان شیروان اشاره و تصریح کرد: در هفت ماه امسال تعداد ۷۶۹ دستگاه خودرو متخلف به علت آلودگی صوتی، نداشتن مدارک و... توقیف شدند.

سرهنگ قندی در ادامه گفت: پلیس مقتدرانه با هرگونه تخلف، جرم و هنجار شکنی در جامعه برخورد می‌کند و مردم نیز هرگونه انتقادات، پیشنهادات، تقدیر و تشکر و شکایات خود را از طریق ۱۹۷ پیگیری نمایند.

 

انتهای پیام/ی

 

کاهش تصادفات در شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
نیروی انتظامی شیروان موتور های پارک شده در خیابان ها را هم توقیف میکند حتی بدون سرنشین ایا این درست است