مدیرکل سازمان بهزیستی کرمانشاه از برقراری مستمری برای مددجویان این سازمان در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امید قادری مدیر کل بهزیستی کرمانشاه گفت : با عنایت دولت به خبر خوش برای مدد جویان سازمان‌های حمایتی از جمله بهزیستی مبحث کمک به نیازمندان و مباحث موضوعی هدفمندی یارانه‌ها مقرر شده است که کلیه افرادی که در نوبت دریافت مستمری از سازمان حمایتی همانند بهزیستی بوده اند و یا تاکنون مستمری دریافت نمی‌کرده اند بتوانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

قادری به ثبت نام بیش از پانزده هزار نفر در سامانه‌ی ثبت نامی این طرح خبر داد و گفت: در حال حاضر سامانه ثبت نام متقاضیان همچنان باز است و ما در حال انجام کار‌های اولیه آن هستیم و به احتمال زیاد تا دو ماه آینده مستمری در نظر گرفته شده برای این افراد به حساب‌های آن‌ها واریز خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی افزود: افردای که به هر دلیلی نیازمند بوده اند و تا کنون موفق نشده اند تحت حمایت مالی قرار بگیرند با دستور العمل جدید و با توجه به امکانات موجود در مباحث حمایتی که در تعریف سازمانی آمده است میتوانند با مراجعه به دفاتر بهزیستی شهرستان‌های تابعه از مزایای این طرح بهرمند شوند.

وی در پایان افرادی را که مشمول این طرح می‌شوند را افراد دارای معلولیت، زنان بی سرپرست و یا بد سرپرست، کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست، از کار افتادگان و سالخوردگان کم در آمد معرفی کرد .

 

 

انتهای پیام/د

مبحث کمک به نیازمندان و مباحث موضوعی هدفمندی یارانه‌ها مقرر شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.