رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت روز اربعین و حرکت هیئت‌های عزاداری، محدودیت‌های ترافیکی در کرمانشاه انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در شهر کرمانشاه در روز اربعین، گفت: این محدودیت‌ها از ساعت هشت صبح روز سه شنبه (۸ آبان) شروع و تا پایان مراسم آن روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه محل تجمع عزاداران و هیئت‌های مذهبی خیابان مدرس است، اظهار کرد: تمامی مسیر‌های منتهی به این خیابان با محدودیت تردد روبرو هستند.

شیری خاطرنشان کرد: همچنین میدان آزادی به سمت خیابان چهاراه مدرس، سه راه گمرک به سمت میدان آزادی و تقاطع جلیلی به سمت میدان آزادی نیز در روز سه شنبه با محدودیت‌های ترافیکی روبرو هستند.

وی افزود: در سایر خیابان‌های شهر نیز همزمان با ورود هیئت‌های مذهبی بصورت مقطعی محدودیت تردد توسط کارکنان پلیس راهور اعمال خواهد شد.

این مقام انتظامی توصیه کرد شهروندان به منظور باشکوه برگزار کردن مراسم اربعین حسینی، از توقف و تردد در طول خیابان‌های مسیر عزاداران خودداری کنند .

 

 

انتهای پیام/د

محدودیت‌های ترافیکی در کرمانشاه از ساعت هشت صبح آغاز می شود

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.