رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت:در نیمه نخست سالجاری بیش از ۷ تن پیش ساز و انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه؛سرهنگ شمسعلی حق وردیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه نخست سال جاری ۷ تن و ۵۶۲ کیلو و ۴۳۶ گرم انواع مواد مخدر و پیش ساز کشف و ضبط شده است که از این مقدار یک تن و ۸۶۰ کیلو و ۶۴۵ گرم مواد مخدر خالص می‌باشد.

سرهنگ حق وردیان افزود: در این راستا ۳۶ باند متلاشی و ۱۱ هزار و ۵۲۴ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی همچنین از توقیف ۱۲۸ دستگاه خودرو قاچاقچیان خبر داد و اظهار کرد: از فروش خودرو‌های توقیف شده مبلغ نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان پول عاید شد که به حساب خزانه واریز شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه همچنین از اجرای ۹۸ مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نیمه نخست سالجاری خبر داد و افزود: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۹۶۰ کیلو و ۲۶۲ گرم مواد مخدر کشف و ۲ هزار و ۳۶۰ نفر دستگیر شدند.

همچنین ۲۲۱ مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده اجرا شد و ۱۷۸ کیلو و ۱۷۱ گرم کشف و ۲ هزار و ۶۳۴ نفر دستگیر شدند.

وی در خصوص اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی نیز گفت: طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در ۶۰ مرحله اجرا شده است که در نتیجه ۶۴۴ کیلو و ۹۴۲ گرم مواد مخدر کشف و ۱۱۶ نفر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: برای نخستین بار سالن تخصصی مشاوره با محوریت آگاهسازی مردم در خصوص مواد مخدر در محل ساختمان آگاهی واقع در خیابان امینی راه اندازی شده است که با ۳ نفر کادر مجرب بصورت رایگان در ساعات اداری خدمات مشاوره‌ای را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

کشف مواد مخدر در آذربایجان غربی

برچسب ها: قاچاق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.