بیش از ۸ هزار اثر با موضوع امام‌حسین (ع) ۵ هزار هنرمندان مازندرانی در بخش‌های فیلم مستند و کوتاه، نمایش خیابانی از امروز تا ۱۳ آبان در همایش اشکواره حسینی اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جوادی مسئول برگزاری همایش فرهنگی هنری استانی اشکواره حسینی به آغاز بکار این همایش در آمل اشاره کرد و گفت: همایش فرهنگی هنری استانی اشکواره حسینی در بخش‌های فیلم مستند و کوتاه، نمایش خیابانی، شعر، عکس و سرود و تواشیح با موضوع امام‌حسین (ع) و مدافعان حرم تا ۱۳ آبان در آمل برگزار شد.

وی افزود: ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه شعر بومی، کلاسیک و هزار و ۹۸۰ قطعه عکس و آثاری در بخش‌های سرود و تواشیح، نمایش خیابانی و فیلم‌های کوتاه و مستند به دبیرخانه اشکواره حسینی ارسال شد.

جوادی گفت: با وجود استانی بودن همایش اشکواره حسینی، هنرمندان زیادی از استان‌های سمنان، تهران، گیلان، گلستان، خوزستان وکردستان آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کردند.

مسئول برگزاری همایش فرهنگی هنری استانی اشکواره حسینی افزود: انتقال فرهنگ ناب عاشورایی و مکتب حسینی در قالب آثار هنری را مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/آ

برگزاری در همایش اشکواره حسینی در امل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.