مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:تعداد سهمیه اختصاص یافته اولیه به استان در آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۷، ۱۷۷ نفر بوده است.  

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:از سهمیه اختصاص یافته برای آزمون استخدامی پیمانی تعداد 85 نفر زن و مابقی مرد هستند .

وی با بیان اینکه مراحل معرفی افراد برای انجام آزمایشات پاراکلینیکی، گواهی عدم سوء پیشینه، سپردن تعهد محضری و تکمیل پرونده استخدامی،باید انجام شود،افزود:به منظور مهارت آموزی پذیرفته شدگان دوره ی آموزشی یکساله در نظر گرفته شده است که پیش بینی می شود، از نوزدهم آبان ماه آغاز شود.

واقعی گفت:ثبت نام داوطلبان و شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی تهران انجام می شود. 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه افراد جذب شده برای مناطق تابعه استان جذب شده اند،افزود:ابلاغ تدریس و حکم استخدام پیمانی آنها از مهرماه سال 1398 و پس از گذراندن دوره مهارت آموزی یکساله و موفقیت در آزمون جامع اصلح صادر می شود. 

وی از پذیرفته شدن 46 نفر در رشته های مهارتی، خبر داد و اظهار کرد:در خصوص برگزاری آزمون استخدامی جدید،با توجه به اعلام معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش موضوع در حال پیگیری است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:در صورت دریافت مجوزها از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، دی یا بهمن ماه سال جاری موضوع از طریق انتشار آگهی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/غ

سهمیه اختصاص یافته به استان در آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۷، ۱۷۷ نفر بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار