فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی سربازان امام زمان علیه السلام واتحاد و همکاری تنگاتنگی که بین پلیس، نیرو‌های سپاه امنیت زائران آقااباعبدالله الحسین در حد بسیار مطلوبی تأمین شده است.

خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار محمد قنبری ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت:کارکنان انتظامی استان با تلاش شبانه روزی هرچه در توان دارند در طبق اخلاص گذاشته اند ودرحد بضاعت سعی دارند که بهترین خدمات را به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام ارائه کنند.

این مقام ارشد انتظامی تبیین کرد: جانمایی موکب ها، تعیین ساختار و مسئولیت‌های کمیته‌های مربوط، بازدید‌های مستمر از مرز شهرستان میرجاوه و زائرسرای امام رضا علیه السلام شهرزاهدان، برگزاری منظم جلسات هماهنگی و تعیین وظایف هر بخش و یگان در بازه سفرها، ساماندهی خادمان افتخاری از جمله اقدامات انجام شده توسط این فرماندهی است.

وی افزود: راه اندازی قرارگاه اربعین، ارائه خدمات مشاوره مذهبی و بیان مسائل احکام، برگزاری جلسات سخنرانی، برپایی نمازجماعت و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، جلسات عزاداری، برپایی نمایشگاه و توزیع بسته‌های فرهنگی و تهیه پوشش متحد الشکل برای خادمان از جمله اقدامات فرهنگی و اجتماعی است که با همکاری عقیدتی سیاسی این فرماندهی برنامه ریزی و اجرا شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: در برپایی موکب‌های فرماندهی انتظامی استان همه دست دردست هم دادند و همکاری بسیار خوبی با عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و سایر دستگاه‌های متولی وجود دارد تا برنامه‌ها به صورت مطلوب اجرا و کمبود‌ها و کاستی‌ها در اسرع وقت برطرف شوند.

سردار قنبری تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی سربازان امام زمان علیه السلام واتحاد و همکاری تنگاتنگی که بین پلیس، نیرو‌های سپاه و سایر دستگاه‌های امنیتی و مردم شریف استان وجود دارد امنیت زائران آقااباعبدالله الحسین در حد بسیار مطلوبی تأمین شده است.

وی تأکید کرد: بین نیاز‌ها و امکانات تناسب خوبی وجود دارد و تدارکات مربوط به زائران در حوزه‌های مختلف پیش بینی شده که البته این درحد بضاعت ماست و برای میهمانان سیدالشهدا علیه السلام هرچه انجام دهیم باز کم است.

سردار قنبری ابراز داشت: امیدواریم خدمات پلیس مورد قبول حق قرار گیرد و موجبات خشنودی حضرت ولیعصر (عج) و فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) و رضایتمندی هموطنان عزیز و برادران و خواهران دینی مارا فراهم آورد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: از همه همکاران عزیز و خانواده‌های محترمشان که دراین روز‌ها با کار بسیجی و خالصانه از میهمانان حرم حسینی پذیرایی می‌کنند صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/پ

اجتماع بزرگ زائران اربعین حسینی

برچسب ها: اربعین ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار