مزایای برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما در ستاد استانی جشنواره تولیدات صداوسیما در صداوسیمای شبکه اترک تشریح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان خراسان شمالی در ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها در بجنورد با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره در استان گفت: این برنامه فراگیرترین جشنواره ملی در کشور به لحاظ کمی و کیفی است.

وی برگزاری جشنواره تولیدات صداوسیما را یکی از نقاط عطف در استان دانست و افزود: این جشنواره برکات فراوانی از جمله توسعه متوازن رسانه‌ای برای تحقق عدالت رسانه‌ای ، قرارگیری استان میزبان در کانون و صدر شبکه‌های ملی و برون‌مرزی در تمام کشور و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها خراسان شمالی پس از سفر رهبری را در پی خواهد داشت.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی همچنین حضور چهره‌های ملی و شخصیت‌های فرهنگی فاخر را ازجمله دیگر برکات جشنواره تولیدات صداوسیمای استان‌ها عنوان کرد و گفت: حضور مجریان کودک و نوجوان در استان ، برگزاری هفته فرهنگی در خراسان شمالی با حضور تمام استان‌های کشور و تکریم از چهره‌های شاخص و افراد ممتاز استانی در تراز بسیار مناسب از دیگر مزایای میزبانی از جشنواره تولیدات صداوسیما است.

قربانی جم همچنین با اشاره به هدف‌گذاری و اقدامات مجموعه صداوسیمای خراسان شمالی تا زمان جشنواره گفت: تهیه ۲۰ مستند فاخر از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم خراسان شمالی، معرفی فاخر و جذاب ۱۳ نقطه گردشگری در خراسان شمالی و تهیه ۹ قسمت برنامه با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های آماده پخش مرکز صداوسیمای خراسان شمالی در آینده است.

وی از تهیه سه سریال و دو تله فیلم در خراسان شمالی خبر داد و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد این اتفاقات مهم در کشور به کمک صداوسیما بیایند و بخشی از هزینه‌های لازم را تقبل کنند.

این نشست با حضور استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه در محل صداوسیمای شبکه اترک برگزار شد.

گفتنی است: بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌های کشور سال ۹۸ در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ب

برگزاری ستاد بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیما در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.