سمیعی نسب گفت:لازم است کالاها در بازار عرضه شود تا مردم و مصرف‌کنندگان احساس کمبود نداشته باشند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛احمدرضا سمیعی نسب معاون سازمان صمت استان قم با بیان اینکه الزام به عرضه در شبکه در همه موارد احتکار و اخفا، امتناع از عرضه کالا و عدم اعلام موجودی کالا ضرورت داردگفت:لازم است کالاها در بازار عرضه شود تا مردم و مصرف‌کنندگان احساس کمبود نداشته باشند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه انبارداری کالا خود به خود جرم و تخلف نیست عنوان کرد:رسته کاری تعریف شده به عنوان انبارداری و نگهداری کالا وجود دارد و هر فروشگاه و واحد تولیدی باید دارای انباری باشد تا محصول نهایی و کالای واسطه‌ای خود را در آن نگهداری و به تدریج در شبکه مصرف وارد کند.

وی یادآورشد: با هماهنگی تعزیرات حکومتی بلافاصله رأی الزام به عرضه صادر می‌شود و کالا از سوی کمیته استانی مبارزه با احتکار و اختفا در شبکه منتخب مصوب قرار می‌گیرد و با قیمت‌های کارشناسی و مصوب فروخته و به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:اگر فردی کالایی به صورت عمده انبار کند تا با قیمت بالاتر در قالب گرانفروشی در بازار عرضه کند تخلف بوده و با آنها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ح

انبارداری کالا جرم و تخلف نیست

برچسب ها: سرویس اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.