قربانی کرم گفت:حضور اقشار مختلف مردم دربین خادمین از طلاب حوزه علمیه تا کارمندان،کارگران نشان‌دهنده ظرفیت بالا و عشق دوست‌داران اباعبدالله الحسین(ع)خدمت به زائرین ایشان است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مهدی قربانی کرم مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم با بیان اینکه بیش از هزار و500 خادم در مجموعهقرارگاه مردمی اربعین فعالیت می‌کنندگفت:۲۲کمیته ذیل قرارگاه اربعین در مصلی قدس فعال هستند که در حوزه‌های مختلف فرهنگی،تبلیغی، پذیرش، بهداشت و درمان،اطلاع‌رسانی،پذیرایی و... خدمات به زائرین ارائه می‌کنند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم فعالیت این قرارگاه در دو بخش خواهران و برادران را مورد توجه قرار داد و بیان کرد:حضور اقشار مختلف مردم در بین خادمین از طلاب حوزه علمیه تا دانشجویان، کارمندان، کارگران و... نشان‌دهنده ظرفیت بالا و عشق دوست‌داران اباعبدالله الحسین(ع) به خدمت به زائرین ایشان است.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰ درصد خادمین فعال در قرارگاه مردمی اربعین از سال‌های گذشته با این مجموعه همکاری دارند عنوان کرد: این افرادقبل از ایام اربعین در سامانه قرارگاه اربعین ثبت‌نام کرده و برای حضور و خدمت در این قرارگاه به زائرین اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده بودند.

انتهای پیام/ح

فعالیت هزار و ۵۰۰ خادم در ۲۲ کمیته قرارگاه مردمی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار