مدیران باشگاه استقلال برخلاف اخبار منتشر شده به شدت پیگیری پرونده سوپرجام ایران هستند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به بازنده اعلام شدن تیم فوتبال استقلال در دیدار سوپر جام، مدیران این تیم با شکایت به دادگاه عالى ورزش CAS پیگیر این پرونده شدند و حتی برای رسیدگی اولیه رقم هزار یورو نیز پرداخت کردند.

پا فشاری استقلالی ها در پرونده سوپر جام

با وجود اینکه شنیده مى شود مسئولان استقلال پیگیر پرونده سوپر جام نیستند و دیگر آن را به دلیل مشکلات مالى دنبال نمی کنند و احتمال دارد قید آن را بزنند، اما این موضوع از سوى مدیران استقلال تکذیب شد.

استقلالی‌ها برای مراحل نهایی و بررسی این پرونده باید ۲۲ هزار فرانک دیگر پرداخت کنند که به طور حتم این کار در دستور کار مدیران آبی پوشان پایتخت قرار می‌گیرد و آن‌ها قید سوپر جام را نزدند.

خطیر معاون ورزشى باشگاه استقلال درباره این موضوع به خبرنگار ما گفت: اصلا چنین چیزى صحت ندارد و این موضوع کذب محض است. باشگاه استقلال از ابتدا پیگیر پرونده سوپر جام بوده و ما شکایت خود را به دادگاه عالى ورزش ارائه داده ایم و در حال حاضر دوستان باید براى دفاعیات پیش قدم شوند.

پول براى دریافت ارز ثانویه تامین شد

با توجه به جلسه ای که روز گذشته مدیران باشگاه استقلال با حامى مالى داشتند، قرار شد حامی مالی باشگاه براى دریافت ارز ثانویه توسط آبى پوشان به آن‌ها کمک کند.

حامى مالى در نظر دارد با پرداخت ۵ - ۶ میلیارد تومان به مدیران استقلال زمینه دریافت ارز ثانویه را براى آبى پوشان پایتخت فراهم کند تا مسئولان باشگاه بتوانند مطالبات اعضاى تیم را پرداخت کنند.

مشکل جدید براى استقلال

تیم فوتبال استقلال در حالى در هفته دوازدهم رقابت هاى لیگ برتر روز ١٨ آبان به مصاف تیم پدیده در ورزشگاه آزادى مى رود که درست یک روز بعد از این دیدار پرسپولیسى‌ها بازى آسیایى خود را در این ورزشگاه برگزار خواهند کرد.

طبق قانون، ٢٤ ساعت قبل از دیدار هاى آسیایى نباید بازى دیگرى در ورزشگاه میزبان انجام شود به همین دلیل استقلالى‌ها به دنبال این هستند با مشورت با سازمان لیگ و وینفردشفر براى برگزارى این دیدار به فکر ورزشگاه دیگرى باشند.

مطمئنا استقلالى‌ها در ورزشگاه تختى به مصاف پدیده نمى روند و اگر استادیوم مناسب دیگری پیدا نشود این احتمال وجود دارد این دیدار به بعد از مسابقه آسیایی پرسپولیس موکول شود.

هافبك استقلال به تيم ملى دعوت شد

سرمربى تيم ملى فوتبال عراق نام طارق همام بازيكن استقلال را در ليست تيم خود برابر تيم بوليوى قرار داد.

تيم ملى فوتبال عراق روز بيست و نهم آبان به مصاف بوليوى مى رود كه در همين راستا همام در ليست عراقى ها براى اين بازى قرار دارد.

مراسم دورهمى پيشكسوتان براى مرحوم منصور پورحيدرى

مديران باشگاه استقلال در نظر دارند براى سالگرد مرحوم منصور پورحيدرى از پيشكسوتان و دوستان قديمى اين مرحوم دعوت كنند تا مراسم ويژه اى را به پاس بزرگداشت پورحيدرى در روز چهاردهم آبان ماه برگزار كنند .همچنين مسئولان باشگا استقلال روز جمعه هفته جارى نيز مراسمى را در قطعه نام آوران برگزار خواهند كرد.

استقلال از آسيا حذف نشد

با اعلام سایت سازمان لیگ، مجوز حرفه ای سازی باشگاه استقلال به صورت رسمی صادر شد و استقلال می تواند بدون مشکل در لیگ قهرمانان سال 2019 شرکت کند.

شفر در استقلالى مى ماند

با توجه به شرايط تيم فوتبال استقلال در ليگ برتر و نتايج بدست آمده با شفر در نهايت شنيده مى شد اين مربى خارجى در آستانه اخراج از جمع آبى پوشان قرار دارد كه البته مديران استقلال به شدت اين موضوع را تكذيب كردند و شفر در استقلال ماندنى است.

بازگشت جپاروف به استقلال تكذيب شد

در حالى كه مطرح شده جپاروف براى بازگشت به استقلال در نيم فصل چراغ سبز نشان داده اما مديران استقلال برنامه اى براى بازگرداندن اين بازيكن ندارند چرا كه هم اكنون جپاروف نيمكت نشين تيم جديدش نيز است كه استقلالى ها به اين خاطر با بازگشت وى به تيمشان زياد موافق نيستند.

محروميت دامن گير بازيكن استقلال شد

وريا غفورى در حالى در ديدار مقابل نفت مسجد سليمان در چارچوب رقابت هاى جام حذفى از سوى داور بازى از زمين اخراج شد كه اين بازيكن در ديدار مرحله يك هشتم نهايى مقابل سايپا نمى تواند تيمش را همراهى كند.

با اين وجود كميته انضباطى نيز در آراى جديد وريا غفورى را با يك جلسه محروميت ديگر مواجه كرده كه بدون شك در صورت صعود استقلال به مرحله يك چهارم نهايى رقابت هاى جام حذفى ،غفورى غايب آبى ها خواهد بود و در صورتى كه آبى پوشان به اين مرحله صعود نكنند محروميت يك جلسه اى بازيكن استقلال در رقابت هاى ليگ برتر مقابل تيم پديده اعمال مى شود.

وضعيت مصدوميت على كريمى فردا مشخص مى شود

با توجه به مصدوميت على كريمى بازيكن تيم فوتبال استقلال شنيده مى شود كه اين بازيكن به طور قطعى ديدار مقابل سايپا در رقابت هاى جام حذفى را از دست داده است.

با پيگيرى هاى صورت گرفته از پزشك تيم، وضعيت نهايى اين بازيكن براى حضور در بازى مقابل سايپا فردا مشخص مى شود.

انتهای پیام/

واکنش خطیر به پرونده سوپر جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
استقلال در سوپر جام حقش خورده شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
استقلال در سوپر جام حقش خورده شده است
آخرین اخبار