رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدویت ترافیکی در محدوده مرکزی شهر اصفهان برای برپایی هرچه باشکوه تر مراسم سوگواری اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "رضا رضائی"رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: روز سه شنبه 8 آبان ماه ، به مناسبت اربعين حسينی، سه مراسم ویژه در شهر اصفهان برگزار می شود كه مهم‌ترين آن‌ها در ميدان امام علی (ع) است.

وي ادامه داد: پليس راهنمايی و رانندگی استان اصفهان، به منظور برپائی هرچه باشکوه تر این مراسم محدوديت‌ ترافیکی را از ساعت 7صبح تا پایان مراسم  در تقاطع وليعصر- صغير به سمت ميدان امام علی (ع)، كنارگذر عبدالرزاق به سمت ميدان امام علی (ع) و كنارگذرهای وليعصر به سمت ميدان امام علی (ع) اعمال می کند.

رييس پليس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، بیان کرد: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین نیز از ميدان لاله به سمت امام زاده جعفر (ع) در فرودگاه اصفهان برگزار می شود که به  علت برگزاری این مراسم  در پياده‌رو ها ، محدوديت ترافيكی در این مسیر نخواهیم داشت.

سرهنگ رضائی با اشاره به برپائی مراسم سوگواری اربعین حسینی در گلستان شهدا گفت: به همین دلیل از توقف خودروها در ورودی گلستان شهدا نیز  جلوگيری مي‌شود و در صورت تراكم زياد از سمت ميدان شهيد لاوی به سمت گلزار شهدا، محدوديت تردد خودروها نیز اعمال خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

محدودیت ترافیکی روز اربعین در اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.