غلامی نوشت: طبق بررسی‌های انجام شده وضعیت موکب‌های اربعین و عملکرد ستاد اربعین دانشگاهیان بسیار خوب و قابل قبول گزارش شده است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور غلامی وزیر علوم در پست اینستاگرامی از نظارت بر وضعیت موکب‌های دانشجویی و ستاد اربعین دانشگاهیان خبر داد و فعالیت مسئولان این حوزه را قابل قبول دانست.
 
متن پیام وزیر به شرح زیر است؛

امسال هم مانند سنوات گذشته،‌عزم مردم مومن و نیز دولت بر برگزاری هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی اربعین بوده است. بحمدالله در راستای پشتیبانی از این رویداد مهم کارهای خوب و مفیدی در دستگاه‌های مختلف کشوری و لشکری انجام گرفته است و صد البته به واسطه جمعیت کثیر و حجم زائران،‌قطعا نواقصی هم وجود دارد که انشالله هر ساله وضعیت در سازماندهی و حرکت هدفمند در جهت معرفی این واقعه عظیم بهبود خواهد یافت‌.

در صحبتی که با معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزارت‌ علوم (جناب آقای دکتر غفاری) داشتم، از آخرین وضعیت موکب‌های دانشجویی و ستاد اربعین دانشگاهیان و همچنین بازدیدی که ایشان و هیأت همراه از استان ایلام داشتند، سوالاتی پرسیدم که بحمدالله طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جلسات و پیگیری‌های مستمر همکاران‌مان، وضعیت بسیار خوب و قابل قبول گزارش شد.
ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دست‌اندرکاران این رخداد باشکوه، به‌ویژه همکاران عزیز دانشگاهی‌ام، از خداوند متعال خواستارم تا سفر زائران ارجمند را بی‌خطر گردانده و زیارت ایشان را مقبول درگاه خویش قراردهد. باشد که همه ما بتوانیم رهرو واقعی آن امام حق‌طلب باشیم‌ و فلسفه عاشورا را درک نموده و در زندگی خویش، به‌کار گیریم.

انتهای پیام/

پیام غلامی به مناسبت ایام اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.