ووشوكاران استان قم درديداری حساس از پيكارهای فصل1397 ليگ دسته اول ووشو مردان ايران با حريف خود به تساوی و تقسيم امتيازها رضايت دادند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مردان ووشوکاران قم که بعد از چند سال وقفه بار دیگر گام به یکی از سطوح رقابت‌های لیگ ووشو مردان ایران گذاشته‌اند،در دیداری از هفته سوم مرحله گروهی این پیکارها با حریف خود یعنی تیم هیأت سیستان و بلوچستان به تساوی دست یافتند.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون ووشو، امسال 10 تیم در مسابقات لیگ دسته اول ووشو مردان ایران حضور دارند و در دو گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد مسابقه می‌دهند.

دیدارهای هفته سوم و چهارم مرحله گروهی این پیکارها به میزبانی آکادمی ووشو به انجام رسید و در هفته‌ای که تیم مردان هیأت ووشو قم در یک مسابقه به میدان رفت و با تساوی به کار خود پایان داد، تیم‌های هیأت ووشو تهران و اصفهان در گروه‌های اول و دوم صدرنشین شدند.

تیم‌های حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی این فصل تیم‌های هیأت اصفهان، قزوین، ملایر، مدرسه ووشو نشتارود و شهرداری قروه هستند اما در گروه دوم تیم هیأت ووشو قم با رقبایی همچون هیأت تهران، شینگ یی چوان هیأت چمران، باشگاه آرین فومن و هیأت سیستان و بلوچستان رقابت می‌کند.

در پایان رقابت‌های هفته چهارم در گروه نخست تیم هیأت ووشو تهران با کسب 12 امتیاز صدرنشین شد و تیم هیأت سیستان و بلوچستان با کسب چهار امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت اما در گروه دوم تیم هیأت ووشو اصفهان با 9 امتیاز رتبه نخست را در اختیار گرفت و هیأت ملایر با هفت امتیاز در تعقیب این تیم است.

ووشوکاران قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی این پیکارها به مصاف تیم هیأت ووشو سیستان و بلوچستان رفتند و در با تساوی جالب توجه6 بر6 به کار خود پایان دادند تا برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی در هفته‌های آتی به دنبال امتیازات مورد نیاز باشند.

انتهای پیام /ح

ووشوكاران قم با سيستانی ها مساوی كردند

برچسب ها: سرویس ورزشی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار