رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان اعلام کرد که برای برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال در اهواز، هنوز نامه‌ای به دست او نرسیده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار خبری مبنی بر برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در خوزستان برای افتتاح ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان (فولاد آرنا) و مصاحبه حبیب الله رضایی، مدیرعامل این باشگاه مبنی بر اینکه درخواست رسمی باشگاه فولاد جهت میزبانی یکی از بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران به مسئولان فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال ارائه شده است، اما عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان این موضوع را تکذیب و بیان کرد: من در این باره هیچ اطلاعی ندارم و اکنون از شما می‌شنوم. در جریان برگزاری بازی تیم ملی در خوزستان نیستم و هنوز نامه‌ای به دست من نرسیده است.

او افزود: قرار شد یک بازی از دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شود، اما کدام تیم و چه تاریخی به خورستان می‌آید را نمی‌دانم.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران قرار است در تاریخ ۲۴ آبان به مصاف ترینیداد و توباگو برود که مربیان تیم ملی فوتبال با حضور تبریز امکانات این شهر را تایید کرد و حال باید دید این مسابقه در تبریز برگزار خواهد شد یا ورزشگاه آزادی میزبان این مسابقه است؟


بیشتر بخوانید:افتتاح «فولاد آرنا» با میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران

اسلامیان: حاشیه‌ها پیش از جام جهانی به تیم ملی ضربه زد/

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها


انتهای پیام/

واکنش طالقانی به میزبانی ورزشگاه فولاد آرنا از تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار