واحد تولیدی صنعتی سوت ماشین اردبیل یکی از واحدهای صنعتی دانش مستقر در بنیان پارک علم و فناوری استان اردبیل توانسته در مدت ۶ماه، کارخانه مادر فرآوری و بسته بندی محصولات لبنی کشور بولیوی را طراحی و اجرا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ادوین ریورو کاردان سفارت جمهوری چند ملیتی بولیوی نیز با ابراز رضایت و اطمینان کامل از عقد قرارداد با شرکت سوت ماشین پارک علم و فناوری اردبیل گفت: ما قبل از این شاهد راه اندازی موفق شش طرح مهم و بزرگ صنایع غذایی توسط سوت ماشین بودیم و قرارداد اجرای سه طرح دیگر را نیز خواهیم بست.

کاردار تجاری کشور بولیوی در ادامه اظهار داشت: انعقاد قراردادها با شرکت های ایرانی با علاقه و اراده قلبی و تاکید رییس جمهور بولیوی انجام می گیرد.

محمد زاده، مدیر عامل و رئیس شرکت دانش بنیان سوت ماشین ارزش این محموله تولیدی را 3 میلیون 500 هزار دلار عنوان کرد و گفت: این طرح طبق برنامه ریزی در قرارداد در مدت شش ماه تکمیل شده است و طی 2 هفته آتی به بولیوی صادر خواهد شد.

شایان ذکر است شرکت تولیدی و صنعتی سوت ماشین با تعداد 43 نفر پرسنل در مدت 15سال سابقه صادرات دانش و صنعت به کشورهای آمریکای جنوبی، طراح و مجری 25طرح صنایع غذایی و پتروشیمی در آنجا بوده است.

در حال حاضر شرکت «سُوت ماشين» از 20 هزار متر مربع سايت صنعتی برای فرایند ساخت و توليد، مجهز به ماشين ابزار مدرن همچنين منابع انسانی مجرب و متخصص، واحدهای مهندسی و پشتيبانی عمليات توليدی و صنعتی، دفاتر تجاری، واحدهای تحقيقات و فن آوری، واحد طراحی صنعتی، واحد کنترل کيفيت و آزمايشگاه های صنعتی مدرن را دارا می باشد.

انتهای پیام/ح

انعقاد قرارداد با شرکت های ایرانی با تاکید رییس جمهور بولیوی انجام می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.