رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اقدامات انجام شده توسط این پلیس را از ابتدای سال جاری تاکنون، تشریح کرد.

کشف 10 تن موادمخدر و دستگیری 485 قاچاقچی در سال جاریسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مبارزه قاطع پلیس با موادمخدر اظهار کرد: طی عملیات‌های انجام شده توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار 9 تن و 907 کیلوگرم انواع موادمخدر در پایتخت کشف و تعداد 485 قاچاقچی موادمخدر توسط شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: عزم پلیس بر مبارزه با سوداگران مرگ جدی است و در برابر قانون قاطع است. هیچ نقطه‌ای در تهران امن نیست و با اشرافیت کامل اطلاعاتی پلیس بر این مناطق، قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر دستگیر خواهند شد.

سرهنگ بخشنده گفت: در راستای پاکسازی محلات و نقاط آلوده پایتخت با اجرای 220 طرح محلات محور، 7 هزار و 922 خرده فروش موادمخدر که مقدار 519 کیلوگرم انواع موادمخدر را به همراه داشتند، در محلات تهران شناسایی و دستگیر شدند که این میزان دستگیری نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد 1797 دستگاه خودرو و 922 دستگاه موتورسیکلت  قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در 7 ماه گذشته تعداد 44 باند توزیع کننده موادمخدر در پایتخت شناسایی و منهدم شدند و 25 هزار و 392 معتاد پر خطر از سطح شهر تهران بزرگ جمع آوری، 2118 نفر پالایش، 16 هزار و 476 نفر تحویل گرمخانه خاوران شدند و 207 نفر تبعه و 6 هزار و 501 نفر معتاد متجاهر نیز به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار