مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از برنامه‌های متنوع رسانه استانی برای پوشش پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان اینکه امسال صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه ریزی‌های مختلفی در حوزه‌های صدا، سیما و خبر انجام شده است تا حماسه اربعین حسینی برای مخاطبان فهیم این شبکه تبیین شود.

انبارلویی افزود: سیمای مرکز قزوین با پخش تصاویر زنده راهپیمایی اربعین در مسیر نجف تا کربلا همزمان با برنامه‌های روتین و تامینی در گوشه‌ای از قاب برنامه، همپای زائران حسینی شور و شیدایی عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) را به تصویر می‌کشد.

وی اضافه کرد: همچنین سیمای مرکز قزوین با پخش تجمع عزاداران شهر الوند، پیاده روی نمادین مردم در روز اربعین را پوشش خواهد داد و با پخش آیتم‌های مناسبتی، ارتباط زنده با کربلا در خلال برنامه‌های «صبح بخیر قزوین» و «خانه ما» حال و هوای رسانه استانی را بیش از پیش حسینی خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: شب گذشته نیز شبکه قزوین ویژه برنامه‌ای از عراق، عمود ۹۷۵ با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان را به صورت زنده پخش کرد.

انبار لویی افزود: در این برنامه به مدت ۹۰ دقیقه درباره فضیلت راهپیمایی اربعین گفتگو شد و همچنین برنامه «پنجره» هم با موضوع اربعین به مدت ۲۵ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین رفت.

وی گفت: صدای مرکز قزوین با ویژه برنامه زنده «با کاروان شیدایی» در روز اربعین حسینی و ویژه برنامه «چراغ هدایت» در شب اربعین همراه شنوندگان و عزاداران حسینی خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برقراری ارتباط مستمر با رادیو اربعین و همچنین ارتباط با گزارشگر اعزامی رادیو قزوین به کربلا در برنامه‌های مختلف تا روز اربعین و بررسی وضعیت زائران استان قزوین در مسیر‌های پیاده روی به سمت عتبات مقدسه از بخش‌های مختلف این برنامه‌ها است.

وی افزود: معاونت خبر این مرکز هم با پخش گزارش‌های ارسالی از همکاران مستقر در کربلای معلی در بخش‌های مختلف خبری و همچنین اطلاع رسانی فعالیت‌های ستاد اربعین استان را منعکس می‌کند.

انبار لویی افزود: معاونت فضای مجازی مرکز هم با راه اندازی پویش مردمی #الحسین_یجمعنا آثار و سوژه‌های ناب مخاطبان را از لحظات معنوی پیاده روی اربعین مثل عکس، فیلم و دلنوشته دریافت می‌کند و به آثار برتر هدایای نفیسی اهداء خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: یک گروه برنامه ساز مرکز نیز با تمام تجهیزات و امکانات فنی بمنظور پوشش رسانه‌ای پیاده روی زائران حسینی در عراق مستقر هستند.

گروه برنامه ساز صداوسیمای مرکز قزوین ۱۰ روز در خاک عراق مستقر خواهند بود که دراین مدت در بین موکب‌های مسیر نجف به کربلا گزارش‌های زنده برای مخاطبان پخش خواهند کرد.

انتهای پیام/

تشریح برنامه‌های متنوع رسانه استانی برای پوشش پیاده روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.