افرادی که از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا برای دریافت خودرو ثبت نام کرده‌اند، از عدم تحویل خودرو خود شکایت دارند.

مشكلات خودروسازان حل شد ولى خريداران هنوز خودروهايشان تحويل نگرفته اند!به گزارش خبرنگار صنعت تجارت کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان،در چند ماه گذشته بسیاری از افرادی که در شرکت‌های خودرو سازی ایران خودرو و سایپا برای دریافت خودرو ثبت نام کرده بودند، با  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،   تماس گرفته و شکایت خود را مبنی‌بر عدم تحویل خودرو در سررسید مقرر اعلام کرده‌اند.

پاره ای از انتقادات ثبت نام کنندگان  نسبت به  بدعهدی شرکت های خودروسازی

-چرا به شرکت سایپا که هنوز پرایدهای موعد مرداد و شهریور ماه را تحویل نداده است اجازه ثبت نام مجدد بدهند؟ شاید می خواهند زمانی که قیمت‌ها بالا تر رفت تحویل بدهند تا چند میلیون اضافه بگیرند.

- امید ... هستم در پیش فروش قطعی ایران خودرو در تاریخ تیرماه ۹۷ سمند خریدم تمام پول آن را هم داده ام وموعد تحویل اول مهر بود ولی الان تحویل نداده اند. لطفا پیگیری کنید.

-زمان تحویل خودرو من از شرکت سایپا فرا رسیده و با توجه به گفته شورای تنظیم بازار تا مشخص نشدن قیمت های جدید خودروسازان باید با نرخ قبلی خودرو تحویل دهند ولی شرکت سایپا دعوت نامه های تحویل خودرو را صادر نمی کند. تو را به خدا پیگیری کنید.

این بخشی از صحبت های مردمی است که نسبت به عملکرد سایپا و ایران خودرو در چند ماه گذشته در جهت تحویل و همچنین رعایت حقوق مصرف کنندگان در تحویل به موقع خودرو شکایت داشته اند؛ در این راستا شکایت‌های دیگری هم مطرح می‌شود مبنی‌بر اینکه تخلفاتی در اجرای مفاد قرارداد این دو شرکت خودرو سازی به وجود آمده و مسئولان خودرو سازی‌ها جوابدهی مناسبی به شکایت‌های مردمی نداشته‌اند.

یکی دیگر از مسائلی که مردم به آن اعتراض دارند، این است که چرا با وجود عدم تحویل خودروهای ثبت نام شده در گذشته و بیان مشکلاتی همچون نبود قطعات لازم به دلیل به وجود آمدن مسائل ارزی در چند ماه گذشته ،  شرکت‌های خودروسازی اقدام به ثبت نام جدید در تیراژ چند هزارتایی کرده‌اند و آیا این شرکت‌ها می‌توانند مشکلات خریداران جدید و قدیمی خود را برطرف کنند یا خیر؟

در این راستا با مدیرعامل جدید سایپا به گفت‌وگو پرداخته‌ایم تا دلایل شکایت‌ها و عدم تحویل به موقع خودرو توسط این شرکت بزرگ خودرو سازی را جویا شویم؛

در تلاشیم برنامه های تولیدمان را اصلاح کنیم

محمدرضا سروش مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی؛ اظهار کرد: بر اساس تعهداتی که شرکت سایپا دارد و به واسطه محدودیت‌هایی که در چند ماه گذشته ایجاد شد، همکاران ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا برنامه‌های تولیدی را اصلاح کرده و در روزهای آینده با بهبود شرایط تولید بتوانیم پاسخگوی نیاز مشتریان باشیم.

وی افزود: جا دارد که همین جا از تمامی مشتریان سایپا که تحویل خودروی آنها با تأخیر مواجه شده است، عذرخواهی کنم و امیدوارم بتوانیم با با بهبود شرایط کسب و کارمان و با وجود محدودیت‌هایی که وجود دارد، دراسرع وقت پاسخگوی مشتریان سایپا باشیم.

در ادامه گزارش سراغ محمود نوابی رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان رفتیم که ببینیم آیا این سازمان در جهت حمایت از مشتریان ایران خودرو و سایپا اقدامی انجام داده است و آیا سازمان حمایت از مصرف کنندگان فعالیت‌های فروش خودرو سازان را به درستی و دقیق رصد می‌کند؟

خودروهای ثبت نامی بزودی تحویل مردم داده می شود

محمود نوابی رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی؛ اظهار کرد: معوقات شرکت‌های خودرو ساز داخلی به 8 ماه نمی‌رسد و سازمان حمایت بر این موضوع نظارت کامل دارد.

نوابی افزود: در صورتی که خودرو سازان چه سایپا ، چه ایران خودرو و چه کرمان خودرو معوقاتی داشته باشند، در قراردادها برای آنها ضرایب جریمه‌ای تعیین شده است که بر اساس آن می‌بایست بابت دیرکردهای خود، جرایمی پرداخت کنند.

وی تأکید کرد: سودی بابت ودیعه مشتریانی که خودروی آنها به موقع تحویل داده نشده  به آنها پرداخت خواهد شد ضمن اینکه هیچ گزارشی مبنی‌بر دیرکرد 8 ماهه در سازمان حمایت از مصرف کنندگان در حوزه تحویل خودرو به ثبت نرسیده است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اضافه کرد: شکایت‌هایی مبنی‌بر دیرکرد یک یا دو ماهه خودرو سازان برای تحویل محصولات مشتریان به ما گزارش شده است که با بررسی‌های صورت گرفته خودرو سازان متعهد شده‌اند که به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کنند و اینکه خودروسازان نخواهند خودرو به مردم تحویل دهند، به طور کامل رد شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان حمایت از مصرف کنندگان پیگیر حقوق مردم در قبال خودروسازان است،یا خیر؟ تصریح کرد: سازمان حمایت به صورت مداوم پیگیر حقوق مصرف کنندگان در شرکت‌های خودروسازی است اما باید در نظر داشت که خودرو سازان نیز در چند ماه گذشته با مشکلاتی همچون تحویل قطعه رو به رو بودند و بحث عدم ترخیص قطعات در گمرک نیز موجب شد تا تولید خودرو دچار مشکلاتی شود.

نوابی افزود: خوشبختانه مشکل ترخیص از گمرک حل شده و مراحل قانونی آن در حال انجام است. همچنین باید توجه داشت که مجموعه مشکلات مواردی‌ نبود که خود خودرو سازان مسبب آن بوده باشند. شرکت‌های تأمین قطعه، قطعات لازم را برای خودرو سازان وارد می کردند که در گمرکات‌ با مشکل تأخیر در ترخیص مواجه شدند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان یادآوری کرد: اميدواريم در روزهای آتی با برطرف شدن موانع و تسهیل روند تولید خودرو، شرکت‌های خودرو سازی به تعهدات خود نسبت به مردم عمل کرده و مردم نیز از شرایط دریافت خودرو راضی شوند.

در ادامه باید منتظر بود و دید آیا شرکت‌های خودرو سازی می‌توانند به سیل عظیمی از درخواست‌هایی که اکنون خود موجب آن شده‌اند پاسخ دهندو همچنین باید دید که مردم تا چه زمانی مجبورند منتظر تحویل خودروهای ثبت نامی خود باشند.

البته خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان از شرکت ایران خودرو نیز در مورد موضوع دیرکرد‌های تحویل خودرو مطالبه داشته و   این شرکت متأسفانه از پاسخگویی در این زمینه سر باز زده است.

گزارش از سمیه عرب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد
۲۰:۳۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
بسمه تعالي

حجت الاسلام والمسلمين آقاي سيد ابراهيم رييسي
رياست محترم قوه قضائيه

با سلام و تحيات الهي
موضوع:دادخواهي
احتراما به استحضار مي رساند اينجانبان در سال ۱۳۹۶ اقدام به ثبت نام خودرو تندرپلاس از شرکت ایران خودرو نمودیم و طبق قرارداد شرکت موظف به تحویل خودرو در تیرماه ۱۳۹۷ بود.
ولی هنوز هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.
Iran (Islamic Republic of)
طاهر شریفی
۱۶:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام اینجانب ازخودروساینا انصراف دادم به من پیام دادن که بروبانک پولاتوپیگیری کن تاالان به هیچ نتیجه ای نرسیدم
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضاملکی
۰۰:۴۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
اسفند خودرو قطعی دناخریدم ولی هنوزتحویل ندادن دعوتنامه 2/3امده ولی هیچ خبری نیست چرا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۳۵ ۱۱ تير ۱۳۹۸
شرکت خودروسازی پول به روز میگیرند و فروش فوری می زارندودرموعد مقرر تحویل نمیدندو اونوقت دوباره فروش فوری و اقساطی هم می زارند واقعا اینا خیلی پرون و فقط پول مردم میگیرند والا عملکرد شرکتهای خارجی خیلی بهتره لاقل الکی نگید وپول مردم نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا
۱۲:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام . فرمایش آقای نوابی صحیح ولی لطفا بفرمایید مطابق فرمایش جناب وزیر صنایع ، ایشان هم به همین صراحت بفرمایند که بعد از رسیدن قطعات خودروهای تعهدی خودرو سازان با همان نرخ قبل باید تحویل مصرف کننده شود . چون مثلا خودرو سازی که زمان تحویل گرفتن خودر را گفته است هفته چهارم آبان ماه و خودرو را به مصرف کننده تحویل ندادند نمیشود صبر کنند و بعد از دو ماه از زمان تحویل اعلام شده گذشته باشد و بگویند نرخ روز افزایش پیدا کرده و باید به نرخ جدید مصرف کنند پول واریز کند . لطفا بررسی بفرمایید . متشکرم .
Iran (Islamic Republic of)
علی از دهدشتm
۱۲:۴۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سلام ،خودرو پژو ۲۰۶ تیر ماه فروش قطعی ثبت نام کردم ، اول مهر باید تحویل میدادن هنوز خبری نشده ،در صورتی که تازه فروش اینترنتی برای بهمن شروع کردن ،آخه کجا باید پیگیری کنیم ،جرا خودرو ما را تحویل نمیدن ،همش شده کلک ،هیچ مرجع رسیده گننده ای وجود هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
سلام دوست عزیز خب شما هم بودی تحویل نمی دادی خودروی شما بر فرض 75 میلیون قیمت می خوره ( من خودم دنا ثبت نام کردم که الان 100 به بالا است) حالا ماشین شما رو به قیمت آزاد از طریق نمایندگی بفروش می رسونن و 75 میلیون پول شما دست خودرو ساز می رسه بعد به شما طبق قرارداد 250 هزار تومان جریمه تأخیر می دن بابت هرماه. مثل اینه که در یک بانک سرمایه گذاری کرده باشید و بانک به شما سود سپرده 3-4 در صدی بده و تازه بانک هر وقت بخواد بهتون پولتون رو پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
یهویی این همه گرون کردید.دیر تحویل دادن که گرون بشه و هیچگونه جوابی هم ندارید.از اول میگفتید مبلغشو کسی ثبت نام نمیکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
سلام خدا با صابرین است .مدیر عاملین در آن دنیا پاسخ بدهند
Germany
محمد
۱۱:۰۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
من آذر ماه ۹۶ ساندرو استپ وی اتومات ثبت نام کردم که موعد تحویلش خرداد ۹۷ بوده. ولی هنوز از دعوتنامه خبری نیست. این سایپا و پارس خودرو و سازمان حمایت از مصرف کنندگان هم تا حالا هیچ کار مثبتی انجام نداده و یا نخاسته انجام بده. الله اعلم
United States of America
محمدرضا
۱۹:۵۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
سلام دوستان من موندم چرا مردم میدونن خوب نیست خودروها باز نمیدونم میخرن .شاید پولشون زیادی کرده !!!اونم سر دو دقیقه کل محصول فروش میره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
به خدا اردیبهشت 97 یه ماشین سفارش دادیم تحویل شهریور الا که آبان هنوز خبری نیست حالا ما خوبیم اونا ای که چندین ماه خودرو شون رو تحویل نگرفتن ببین چطورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
چرا خودروهایی که طراحیشون مربوط به سی سال قبل هست باید هنوز تولید بشه و هرساله هم قیمت رو ببرن بالا ! چرا همیشه صحبت از بالا بردن قیمت میکنن! چرا تا حالا یکبار از بالا بردن کیفیت و ایمنی خودروها صحبت نمیکنن ! ای کاش این خودروهای قدیمی و از رده خارج شده کیفیت و ایمنی قابل قبولی میداشت؟ ای کاش جان و مال مردم ذره ای برای این دو خودرو ساز اهمیت می‌داشت!
Italy
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
خبرخوشحالی اطلاع موثق از خودروسازها: تا آخرآبانماه تمام خودروهای تکمیل وجه شده سایپاوایرانخودروتحویل داده خواهدشدوبرای کسانی که نوبت تحویل خودرویشان تیرومردادوشهریورومهرماه 97میباشد دعوتنامه ارسال شده وسودتاخیرهم لحاظ شده ازفاکتورنهایی کسرمیشودوتمام خودروهاتاآخرآذرماه به متقاضیان تحویل داده میشودوجای هیچ نگرانی نیست.قراره تاآخرآذرماه تمام خودروهای ثبت نامی وتاخیری تحویل داده شودچون تمام قطعات ناقصی رسیده وقطعه ناقصی هاکامل شده اند.شهرستانی هرچه سریعتر بایدبامدارک برای تحویل خودروبه تهران مراجعه کنند.چون تعدادخودروهازیاداست ازارسال خودرومعذورند.
Germany
محسن
۱۰:۱۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
خدا كنه همچين اتفاقي بيفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
کجا خودرو میدن کجا دادن ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
داداش چرا جو میدی اینی که میگی کدوم خبرگزاری گفته منبعش کجاس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
دروغه . دروغه . دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
چرا در مورد ایمنی و کیفیت قطعات خودروهای این دو شرکت گزارشی تهیه نمیکند؟ مورد مهمی که با جان و مال مردم ارتباط مستقیم دارد و باعث تلفات و تصادف های فراوانی در جاده های شهری و بین شهری شده است؟
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۸:۲۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
با سلام. دوتا بچه کوچیک دارم یه تیبا ثبت نام کردم قرار بود مهرماه تحویل بدن هنوز که خبری نیست فصل سرما شروع شد و با موتور دخترم رو به مهدکودک میبرم یه روز بارانی نزدیک بود تصادف کنیم خدا بهمون رحم کرد سرعتم لاکپشتی بود از مسولان میخوام با مردم همیشه در صحنه ایجوری رفتار نکنن. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۸:۳۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
حقتان است. وقتی هولکی می رید ماشین می خرین و خودروسازان رو تشویق به کم فروشی و گران فروشی می کنین حقتون بدتر از ایناست. تازه اون دنیا که جای خودش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
با سلام بنده خرداد ماه ؛ شرکت سایپا پول ریختم تحویل شهریور97 ولی هنوز خبری نیست نمیدونم کی میخان بدن حتما منتظرن گرون کنن بعد تحویل بدن واقعا متاسفم واسه اینهمه بی قانونی
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۸:۳۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
حقتان است. وقتی هولکی می رید ماشین می خرین و خودروسازان رو تشویق به کم فروشی و گران فروشی می کنین حقتون بدتر از ایناست. تازه اون دنیا که جای خودش داره
-
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
این همه گفتید و گفتیم فایده نداشت. مقصر خود مردم هستند که ماشین میخرن تا سود بکنن. نتیجه نگاه فردی به مسایل و منافع فردی در کار میشه جامعه امروز ما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
منم مثه سایر دوستان اشتباه کردم و اویل اردیبهشت از طریق شرکت سایپا اقدام به ثبت نام پارس تندر کردم قرار بود دعوتنامه مرداد ماه بیاد ولی تا امروز خبری نشده اینا حتی به ما یک جواب درست و حسابی هم نمیدن همش سر کارمون میذارن تورو خدا پیگیری کنین به هر جا فکر کنید شکایت کردیم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۰:۱۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
وقتی هنوز ماشینارو ندادن چطور میذارن پیش فروش کنن میدونی ۲۵۰ هزار ماشین پیش فروش چقد نقدینگی میره توجیبشون در حالی ک میگن تو ضرره ..اگ ضرر میکنی گمرکی صفر کن دیگ ماشین نساز
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
استپ وی تحویل خرداد هنوز دعوتنامه نیومده بعد ۵ ماه.آخه یکی نیست بگه باباجون زمان ما که تحریمی تو کار نبود.یک ساله از ما پول گرفتن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علیزاده
۲۳:۴۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
ما که حریف خودروساز های واقعا محترم و حمایت از مصرف کنندگان که باهم هستند نمیشویم . انصافا شما عزیزان خبر نگاران جوان مارا یاری فرمایید . بخدا ثواب دارد .
Iran (Islamic Republic of)
شمس
۲۳:۰۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
خودرو ساندرو استپ وی 2 اسفند 96 ثبت نام کردم قرار بود مهر 97 دعوتنامه بیاد هنوز خبری نیست. هر چی زنگ می زنم پارس خودرو هیچ جواب درستی نمیدن. حتی دعوتنامه خودروهای ثبت نامی با موعد تحویل خرداد 97 هم هنوز نیومده. با این حال نمایندگی های سایپا پر هستند از ساندرو استپ وی کارتکسی این در حالیست که پیش فروش ساندرو است وی فقط برای اشخاص حقیقی و فاقد صلح بوده و لذا امکان صدور کارتکس وجود نداشت. چرا بازرسی ها به ویژه قوه قصائیه به موضوع ورود نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
هیچ کد.م بدتر از من نیستید. ساندرو تحویل خرداد پولمو کامل گرفته پارس خودرو و سایپا ولی هنوز تحویل ندادن.
حتی پاسخ هم نمی دن. در این 4 ماه تمام بخش های شرکت زنگ زدم. به تعداد افراد پاسخ بی ربط شنیدم..
Germany
حامد اسلامی
۲۲:۲۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
قابل توجه آقای نوابی و مسئولان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان
با سلام ،
۱۶۰۰۰ نفر از مردم شریف ایران در روزهای 1396/04/01 و 1396/04/03 اقدام به ثبت نام پژو ۲۰۰۸ نموده اند .تمام عزیزانی که موعد تحویل اسفند ماه ۹۶ بوده اند تا به امروز با توجه به اینکه در آبان ماه ۹۷ هستیم هنوز خبری از تحویل خودرو به آنها نیست ، یعنی در ماه ۸ از دیر کرد تحویل خودرو هستند و هنوز مشخص نیست تا چه زمان این تاخیر ادامه خواهد یافت .
لازم به ذکر است ، شرکت ایران خودرو به تازگی اقدام به ارسال دعوتنامه برای کسانی نموده است که موعد تحویل خودرو پژو ۲۰۰۸ آنها ، بهمن ۹۶ بوده و تازه نه به طور کامل برای همه آنها ( برای بخشی از این عزیزان دعوتنامه تکمیل وجه صادر شده است ) یعنی تا به امروز با تاخیر ۹ ماهه روبرو هستند و به احتمال زیاد این تاخیر برای بخشی از تحویلی های بهمن ۹۶ از ۹ ماه هم فراتر خواهد رفت .
برای کسانی که موعد تحویل آنها سفند ماه ۹۶ بوده ، در حال حاضر ، در ماه ۸ دیر کرد تحویل هستند و این دیر کرد مشخص نمی باشد که تا چه زمان ادامه خواهد یافت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
طبق بند 4 قانون حمایت از مصرف کننده که توو سایت صنعت و معدن هم هست قیمت خودرو پیش فروش شده باید مطابق قیمت زمان تحویل خودرو مندرج در قرار داد باشه یعنی نباید هیچ افزایشی به خودرو هایی که دعوتنامه صادر نشده و موعد تحویل ان گذشته لحاظ بشه/از حق و حقوق خود آگاه باشید تا کسی نتواند حق شما را بخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام خواهشا يك گزارش از فروش خودروهاي صفر در نمايندگيها تهيه كنيد ظاهرا شركتهاي خودروساز خودروهاي اماده تحويل را به نمايندگيها ميسپارند تاانها به عنوان مشتري خودروها رو با قيمت خيلي بالاتر بفروشند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۵۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام
برج یک پارس تندر پارس خودرو ثبت نام کردم تیر ماه تکمیل وجه کردم تحویل ۳۰روزه بود الان ۱۰۷ روز گذشته از موعد تحویل ولی هیچ خبری نیست
چرا نمایندگی کارتکس واسه فروش داره چراپیش فروش میکنند چرا چرا چرا‌چرا چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من بهمن ماه سال ۹۶ یه ال نود نوشتم و تیر ماه ماشینم رو فروختم و طلای خانومم را نیز فروختیم تکمیل وجه کردیم اما هنوز تحویل نگرفتم و موندیم بدون ماشین اسیر شدیم زمستون هم رسید خدا به داد اونایی که ماشین ندارن برسه چون خیلی سخته ولی کی حرف مارو میشنوه ،چرا صدای مردم بیچاره رو نمی شنوید ،چرا رسیدگی نمیکنید؟پارس خودرو ۹ ماهه داره از پول مردم استفاده میکنه اما خودرویی به مصرف کننده ی بیچاره تحویل نداده؟واقعا نمیدونیم به کی شکایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
استپ وی خرداد بعد ۵ ماه هنوز دعوتنامه نیومده!آخه یکی نیست بگهباباجون زمان ما که تحریمی تو کار نبود
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۴۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام بهمن ماه خانواده سمند تحویل مرداد ماه ثبت نام کردم دعوتنامه نمیدهند میگویند 12درصد سود تاخیر میدهند ماشین در ارزانی تیرماه بخاطر تکمیل وجه فروختم نه جواب درست میدهند میخواهند بیست و یا چهل درصد گران کنند ماشین سی و چهار میلیونی را گرانتر بفروشند هیچکس پاسخگو نیست پیگیری کنید
United States of America
امید
۲۱:۳۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام، اسفند ۹۶ تندر۹۰ سایپا با موعد تحویل شهریور ثبت نام کردم. هنوز حتی دعوتنامه هم صادر نشده. بعد از ۸ ماه خودروساز یا مونتاژکار میگه یا انصراف بده یا یه جایگزینی که برات تعیین میکنیم را هر وقت خواستیم تحویلت میدیم. از اسفند تا مرداد وقت داشتن قطعه وارد کنن که به تحریم نخورن و این کار را کردن. ولی چون سود فروش خودروها توی بازار آزاد زیاده دلشون نمیاد به ثبت نامی ها بدن.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۲۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام من سال ۹۶ به امید اینکه بتونم یک ماشین خوب بخرم رفتم وام گرفتم و طلا های زنم را فروختم و ودیعه اول خودرو ساندرو استپ وی را پرداخت کردم در حالی که با این پول میشد یک ال ۹۰ مدل بالا بخرم ولی الان نه ماشین دارم نه با آن پول میتونم حتی یک تیکه طلا برای زنم بخرم و من موندم و قسط وام و بی ماشینی و خجالت زن و بچه هام لطفا داد ما را به گوش مسئولین برسونید
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۰:۵۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
هیچ شکی نیست که خودرو های مردم رو تحویل میدن فقط مشکل اینجاست که تا قیمتها بالا نره تحویل نمیدن. وقتی یه مشت دلال هنوز سایت باز نشده تو یک دقیقه چندهزار تا میرن ثبت نام میکنن وضع بهتر از این نمیشه. امیدوارم هر کسی ثبت نام کرده بالاتر از قیمت بازار بهش تحویل بدن تا انقدر دنبال سود مفت و مجانی نباشن
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۲۰:۳۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
اقای حمایت از مصرف کننده
نباید افزایش قیمت شامل خودرو هایی که از تاریخ تحویل هاشون گذشته بشه اینجوری از سود جویی دو شرکت ایران خودرو و سایپا جلوگیری میشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۰۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
دوست عزیز من یقین دارم که تا پایان 97 قادر نیست قیمت خودرو رو بالا ببرن
Germany
حامد
۲۰:۲۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من ۵ اردیبهشت پارس تندر از شرکت سایپا ثبت نام کردم قرار بود دعوتنامه تحویل طبق قرارداد اخر مرداد بیاد ولی الان دوماه تاخیر دارن به هرکجا هم شاکی میشم از سایپا و پارس خودرو میگن سود تاخیر میدن کسی نمیگه اگه دنبال سود بودم توی این بازار اشفته پولمو چیزی میخریدمو مثل خود خودرو سازها دلالی میکردم گناه من و امثال من حمایت از تولید ملی است چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
معلوم نیست کی مسئولین میخواهند به جای اینکه طرف این خودروسازها را بگیرن، طرف مردم را بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۵۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
دوستان همه حرفها را خیلی خوب بیان کردند، این دو کمپانی هیچ توجهی به حرفهای مردم ندارند و هیچ وقت هم نخواهند داشت، عاجزانه خواهش میکنم از شما اهالی محترم باشگاه خبرنگاران جوان که مجدانه پیگیر حقوق به حق و تضییع شده مردم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
هر روز قیمت ها رو بالاتر میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
مقصر همه این برنامه ها دولت است اجازه داده که خودرو سازان این کارها را بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من تیبا برای آبان ثبت نام کردم اگر سایپا به موقع بهم نده طوفان بپا میکنم!
Germany
مهدی
۱۹:۳۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام بنده از شرکت پارس خودرو یک دستگاه برلیانس کراس در تاریخ۹۷/۲/۱۵ثبت نام کردم ودر تاریخ ۹۷/۴/۲۶ تکمیل وجه کردم که اکنون با گذشت ۱۱۰ روز خودرو تحویل ندادن و هر بار که مراجعه میکنم به شرکت با یک جواب متفاوت با دفعه قبل و رفتار ناشایست مواجه میشوم بنده این ماشین را برای تابستان ثبت نام کردم اکنون زمستان هم نزدیک است هنوز تحویل نشده است عاجزانه خواهش میکنم پیگیری شود چون پولی که پرداخت کردم همه دارو ندارم بوده ای کاش برج ۲ از بازار ۵۰۰تومن گرونتر می خریدم تا تو دام این ها نمیوفتادم با سپاس فراوان ازین که به داد مردم می رسید خدا خیرتان بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۹:۲۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
تکمیل وجه تیرماه برای پارس تندر انجام دادم تحویل 30 روزه بوده خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
نخرید تا درست شه
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
خبرخوشحالی: من خودم کارمندفروش یکی ازشرکتهای خودروسازم انشاالله تا آخرآبانماه تمام خودروهای تکمیل وجه شده سایپاوایرانخودروتحویل داده خواهدشدوبرای کسانی که نوبت تحویل خودرویشان تیرومردادوشهریورومهرماه میباشدباهمان قیمت های سابق دعوتنامه ارسال شده وسودتاخیرهم لحاظ شده ازفاکتورنهایی کسرمیشودوتمام خودروهاتاآخرآذرماه به متقاضیان تحویل داده میشودوجای هیچ نگرانی نیست.قراره تاآخرآذرماه تمام خودروهای ثبت نامی ومعوقه تحویل داده شودچون تمام قطعات ناقصی رسیده وقطعه ناقصی هاکامل شده اند.شهرستانی هابایدبامدارک برای تحویل خودروبه تهران مراجعه کنند.چون تعدادخودروهازیاداست ازارسال خودرومعذوریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
دعوتنامه های که قراربوده مهر ماه صادر بشه به نرخ روز صادر میشه ؟
United States of America
حق گو
۲۲:۲۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
دوست عزیزم
ای کاش خودروسازان وطنی میرفتند اروپا و آسیای شرقی و فرهنگ مشتری مداری رو از خودروسازان اونجا یاد می گرفتند.
نه خودروهامون بروزه!
نه کیفیتشون مناسبه!
نه قیمتشون درسته!
نه قولاشون قوله!
و نه رضایت مندی مشتریان براشون مهمه!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
قسم میخورم که دروغ میگویید . بخدا کناه دارد و این مردم بیچاره را که دستش از همه جا کوتاهه یکنفر بداد مردم برسد .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۱۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان کجاست
United States of America
محمدرضا
۱۹:۵۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
مگه داریم همچین سازمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
نخرید. فقط تحریم خودروسازها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام ، بهمن 96سمند ef7 ثبت نام کردم ، تحویل تیر 97 بوده ولی هنوز دعوت نامه نیامده ، چندین بار تماس گرفتم هر بار یه جواب می دهند ، به کجا شکایت کنیم ؟ کی به داد مردم باید برسه؟ اگه واقعا خودرو سازان مشکل دارند پس این همه ماشین صفر تو بازار از کجا اومده؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
خودرو ها رو احتکار کردن ماشین ها را به بهانه تحریم دپو کردن و تو بازار ازاد میفروشند من خودم ساندرو استپ وی ثبت نام کردم موعد تحویل تیر تا الان تاخیر ای چه وضع افتضاحیه کجای جهان ایجوریه تازه میگن تحویل نمیدن شورشو دراوذدن ایا هیچ نهادی پیگیر وضعیت نیست دوستان من هر کجا که بگید شکایت کردن امابی نتیجه بود
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من خودم مدیرفروش یکی ازشرکتهای خودروسازم انشاالله تا آخرآبانماه تمام خودروهای تکمیل وجه شده تحویل داده خواهدشدوبرای کسانی که نوبت تحویل خودرویشان تیرومردادوشهریورومهرماه میباشدباهمان قیمت های سابق دعوتنامه ارسال شده وسودتاخیرهم لحاظ شده ازفاکتورنهایی کسرمیشودوتمام خودروهاتاآخرآذرماه به متقاضیان تحویل داده میشودوجای هیچ نگرانی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۲۰:۴۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من یه برلیانس۳۳۰اتومات تحویل مهر نوشته ام و برادرم تیبا تحویل شهریور ولی هنوز دعوتنامه هم صادر نشده.
اونجور که پرسیدم گفتن فروش نقدی ها رو هم هنوز فاکتور نکردن و نزدیک ۹۰ روز پیش پولشونو کامل ریختن.
Iran (Islamic Republic of)
خریدار
۲۳:۳۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
ادرس بده اگه تحویل ندادند بییام پیش شما معلومه که شما پاسخگو هستی
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۵۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
هنوز به تعهدات قبلی عمل نکردن شما قراداد پیش فروش را بخوانید همش به نفع خودرو سازه چون هیچ تعهدی در قبال اینکه تا چه زمانی خودرو به دست مشتری برسد ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من دنا ثبت نام کردم موقع ثبت نام نوشته بود کروز کنترل دارد. چند روز پس از ثبت نام وقتی داخل سایت نگاه کردم زده بودن فاقد کروز کنترل
France
علی
۱۸:۳۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
پارس تندر ثبت نام کردم در تیر ماه تکمیل وجه کردم فاکتور نمیکنن .من حوالشو گرفتم از دلال اگه ندن بیچاره میشم.
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
بصورت فروش کارتکسی میفروشند سود می کنند چرا بیان تعهدات شون رو بدهند
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۲۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
فروردین ماه واسه پارس تندر ثبت نام کردم ۲۲تیرماه هم تکمیل وجه کردم و این سه ماهه منتظر تحویل گرفتن خودرو هستم....هر روز پیگیرم ولی شرکت پارس خودرو و سایپا در نهایت هر روز وعده های توخالی میدن... مردیم از انتظار...من بمانند خیلی های دیگه مصرف کننده واقعی هستم و برای زندگی روز مره ام محتاج این ماشینم ولی مسوولین مربوطه هر روز با یه بهانه ما رو سر گرم کردند...نظارتی هم نیست بطوری که باز هم دارند مثلا پیش فروش می کنند و از مردم پول میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام
به علت اختلاف قیمت کارخانه و بازار ایران خودرو ماشین های پیش فروش شده مردم را تحویل نمی دهد و در بازار می فروشد و حق مردم را ضایع می نماید و هیچ کس هم جوابگو نیست...
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۷:۵۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
پژو ۲۰۰۸تحویل بهمن ماه را هنوز ندادند میگه تاخیر بیش از ۸ماه نداریم الان تحویل بهمن ۹ماه در تاخییره چرا اخه مردمو خون به جیگر کردید ۲ساله پول گرفتید نمیدید
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۷:۵۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
خسته نباشی خودروساز داخلی. پول ملت رو گرفتی میگی جریمه دیر کرد میدم .میگین ۲۵ درصد میخواد قیمت بره بالا بعنی یه ماشین ۴۰تومنی ميشه ٥٠ اونوقت شما چفد دیرکرد میدین؟!!!! خدا اجرتون بده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام و احترام
باید تعرفه واردات خودرو صفر بشه تا ایران خودرو و سایپا اینجوری به مردم زور نگن و امکان رقابت و افزایش کیفیت ایجاد شود . با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
هر وقت چاقو دسته خودشو برید حرف تو هم اجرایی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
ایران خودرو و سایپا تا دوباره گرون نکنن دعوتنامه ها رو صادر نمی کنن این در حالییت که نصف پول ماشین رو نیمه اول سال ۹۶ از مشتری دریافت کردند وتو همون سال باید مواد اولیه ماشین های پیش فروش شده رو با پول مشتری ها تهیه می کردن هر چند این کار رو کردن ولی حالا می خوان گرون به مردم بدن **سازمان حمایت از مصرف کننده کجایی دفیفا کجایی**
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۱۷:۲۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
بخاطر همین تاخیر انداختن در تحویل خودروهاست که قیمتها در بازار سربه فلک کشیده از باشگاه خبرنگاران خواهش می کنیم این موضوع را به جد پیگیری کنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
تا زمانیکه دو شرکت انحصاری داخلی باشه همینطوریه.ما مردم حقمونه باید ماشین های منسوخ شده داخلی رو با قیمت فضایی تازه هرزمانی که آقایون خودروساز خواستن بخریم و هرزمانی دوست داشتن تحویل بدن.سازمان حمایت از مصرف کننده واقعا چه اسم جالب و شیکی!!!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۰۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
باعرض سلام احتراما اینجانب احمدزاده درمورخه96/11/2 طبق قرارداد از شرکت ایران خودرو نسبت به خرید خودرو سمندتحویل تیرماه97 ثبت نام کردم قراربوددرموعدمقرربرایم دعوتنامه ارسال وخوروتحویل گردد ولی خلف وعده شدبعد ازگذشت پنج ماه تاخیرهنوز به بهانه‌های مختلف از تحویل خودرو خودراری می کنند لذا از باشگاه خبرنگاران جوان وازمقام محترم حمایت از مصرف کنندگان خواهشمندم دستور فرمایند نسبت به تحویل خودرو بنده اقدام لازم بعمل آید. با تقدیر و تشکرازحضرتعالی شهرستان اهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من مهر ۹۶ از ایران خودرو پژو پارس با موعد تحویل مرداد ۹۷ ثبت نام کردم که هنوز دعوتنامه صادر نشده و پیگیری کردم می گویند صبر کنید . بله باید صبر کنیم که دوباره گرون کنند . اگه راست می گن دعوتنامه ها رو صادر کنند تا مردم ضرر نکنن آخه مردم به امید رفتن یه ماشین ثبت نام کردن نباید اینجوری حقشونو ضایع کنن . افزایش قیمت که دادن دعوتنامه ها صادر می شه نمی دونیم دیگه باید به کی پناه ببریم.......
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۵۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
باسلام بنده در بهمن ماه سال نودوشش ثبت نام سمند اقدام کردم موعد تحویل تیر امسال بود ولی تابحال دعوتنامه برایم ارسال نشده از نمایندگی پیگیری میکنم جواب نیست با تلفنی از شرکت ایران خودرو پیگیرمشوم میگویند به زودی بعدازپنج ماه تاخیر دوروز پیش برایم پیام آمده بیا تبدیل کن به پژو405 تک گانه تاماشین شما تحویل گردد آیا این مشتری مداری است حمایت از تولید این است که هرچه بدهند باید قبول کرد خواهشمنداست پیگیری فرمایند
Iran (Islamic Republic of)
ی
۱۶:۵۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
جریمه تاخیر میگن نهایتش میشه ماهی 150 هزار تومن در صورتی قیمت ماشین من ثبت نام کردم 3 میلیون گرون شده... زنگ زدم ایرانخودرو میگم پارس سال چرا تحویل نمیدین میگن آذر زنگ بزن بگیم دعوت نامه رو برات بفرستن تا دی ماشین دستت باشه...
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۶:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
ایرانخودرو و سایپا دعوتنامه خودروهای که تاریخ تحویلشون گذشته صادر نمی کنه تا مجوز گرون کردن رو بگیرن و بعد صادر کنه، خودرو ندارن یا میخوان تولید کنن قبول ، حداقل دعوتنامه ها رو صادر کنن یا اعلام کنن که گرونی شامل اونهایی که تاریخ ارسال دعوتنامه هاشون گذشته نمیشه،اینجوری مردم کمتر فشار میارن.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۳۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام
این جانب درمورخه ۱۹آذر ۹۶ یکدستگاه ساندرو استپ وی با موعد تحویل آذر ماه ثبت نام کردم وبا توجه به گذشتن تقریبا یک سال هنوز دعوتنامه ام صادر نشد شرکت سایپا اصلا مشتری مدار نیست وحتی اطلاع رسانی به مشتریان رو انجام نمیده
United States of America
مهدی
۱۶:۳۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
در مورد تاخیر چند ماهه پارس خودرو به کجا بایستی شکایت کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۱۶:۳۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام اسفند۹۶ خودرو تندر۹۰ پارس خودرو ثبت نام کردم با موعد تحویل شهریور ولی با گذشتن موعد تحویل پارس خودرو نمی خواهد به تعهد خود عمل کند و در جواب من گفته باید انصراف بدهید در صورتی که با پول ما ثبت نام کنندگان رنو ارز دولتی گرفته
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۳۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام
من فروردین ماه یک دستگاه پارس تندر ثبت نام کردم و تیرماه تکمیل وجه
هنوز خودرو برای من فاکتور نشده و در جواب پیگیری ما میگن صبرکنین مهرماه
صبرکنین آخر آبان
الان بهم میگن صبر کن شاید آخر آذر
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۶:۲۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام
من خریدار خودروی پارس تندر با موعد تحویل تیرماه هستم و با توجه به تکمیل وجه کماکان خبری از فاکتور و تحویل خودرو نیست
Germany
مهدی
۱۶:۱۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام بنده 28 فروردین 97پارس تندر ثبت نام کردم و 20 تیر ماهم تکمیل وجه کردم تا به امروز یعنی 97.8.8 خبری از خودروی بنده نیست درحالیکه شرکت سایپا کامیون کامیون به نام خرید سبدی از خانواده رنو از قبیل ساندرو پارس تندر و ال نود ماشین تحویل نمایندگی میده و به قیمت آزاد میفروشن ایا این نوعی رانت و دلال بازی نیست
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
ایران خودرو:تعهدات تیرومردادو شهریور ومهرماه 97خودرار هنوزانجام نداده اندپشت سرهم باشرایطی پیش فروشهایی باکلک گذاشته اندکه ایجادحرص ولع برای ثبت نام میشودولی درعمل خودروسازان خودرویی برای تحویل ندارندواین نشانه ورشکستگی مطلق خودروسازان میباشد.
Czechia
عرف رضایی
۱۶:۰۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
ساندرو تحویل خرداد رو هنوز واسم دعوتنامه نیومده
هرچی هم زنگ میزنم و حضوری میرم پارس خودرو فقط موکول به آخر هر ماه میکنن
بعد از این همه انتظار هم خبر توقف تولید ساندرو میاد !!!
تکلیف کسانی مثل من چیه
آخه تا کی باید منتظر موند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۰۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام نمیدونم ،پشت مدیر عامل ایران خودرو به چه کسی تو این مملکت گرمه ،،،هیچ وقت به هیچکس پاسخگو نیست ،،،تاخیر خودرو من پنج ماهه شد ،،چه کسی جوابگوست؟حداقل این مدیر عامل مثل مدیر عامل سایپا بیاید مشکلات را به مردم بگوید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۰۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام نمیدونم ،پشت مدیر عامل ایران خودرو به چه کسی تو این مملکت گرمه ،،،هیچ وقت به هیچکس پاسخگو نیست ،،،تاخیر خودرو من پنج ماهه شد ،،چه کسی جوابگوست؟حداقل این مدیر عامل مثل مدیر عامل سایپا بیاید مشکلات را به مردم بگوید
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۵:۵۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
باسلام توروخدابه دادمون برسیدمن دعوت نامه ماشینم مردادماه بوده الان چهارماهه میگذره ولی هنوزخبری نیست شرکت سایپا اصلاجواب گونیست مابایدچکارکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
اقای حمایت از مصرف کننده چرا هر قطعه ی تو بازاز هست اما برای شرکتها ی خودرو سازی قطعه پیدا نمی شه وای به این مدیریت های بدون نظارت وبی مسولیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
این خودور ها همش مونتاژه...خودرو سازها فقط به فکر پر کردن جیب خودشونن نه امنیت مردم براشون مهمه نه به این فک میکنن که این مردم با هزار بدبختی پول یه ماشینو جور کردن تا بعد عمری سواره بشن واقعا واقعا تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
سایپا
۱۵:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
در مرداد ماه خودرو پراید رو بصورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی از سایپا ثبت نام شده زمان ارسال دعوتنامه خودرو هفته چهارم مهر ۹۷ هستش از زمان ارسال دعوتنامه گذشته اکنون در آبان ماه قراره قیمتها رو افزایش بدن دعوتنامه مهر صادر نشده این افزایش قیمت با توجه به قرارداد نباید شامل حال دعوتنامه های مهر بشه با افزایش قیمتها پس از اعلام ستاد تنظیم بازار اگه شامل مهر ماه بشه این نقص قرارداد و حقوق مشتری نیس چکار باید کرد؟
United States of America
مهدی حسن پور
۱۵:۳۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
درود.من آذرماه ۹۶ خودرو استپ وی اتوماتیک ثبت نام کردم که موعد دعوتنامه مرداد ۹۷بوده که تا الان هیچ خبری نیست و حتی خردادیها هم به خودروشون نرسیدند.من نه زیر بار جایگزین و نه هیچ شرط دیگری میرم. #ساندروی من کو
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۲۳:۰۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من هم همینطور .تحویل مهر ماه اما هنوز خبری نشد
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۵:۲۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
علت وجود این همه ساندروی کارتکس در نمایندگی‌ها چیه؟؟ در حالی که شرکت پارسخودرو هنوز تو تعهدهای ساندروهای با موعد تحویل خرداد مونده
چرا ارگانهای بازرسی و نظارت کننده و دادگستری به تخلفات ورود نمی‌کنن؟؟
دارن ساندروهای ثبت‌نامی رو بجای تحویل به مشتری در بازار آزاد می‌فروشن ، روشنتر از روز
Netherlands
آرمان
۱۵:۱۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام.خودروی ساندرو استپ وی من تحویل مهر بوده.هنوز دعوت نامه نیومده برام.حتی خردادی ها رو بطور کامل ندادند.لطفا تحقیق کنید که چطور خودرویی که فقط بنام شخص بوده چرا کارتکسی در نمایندگی ها داره فروش میره.ما چند هزار نفریم که این مشکل رو داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من بهمن سال نود و شش فروش پلکانی خانواده سمند تحویل مرداد انجام دادند هنوز دعوتنامه نیامده برای تکمیل وجه میگویند شود تاخیر میدهیم و قطعه برای تحویل خودرو نداریم ...نزدیک دوهزاروپانصددستگا ه تعهد مرداد سمند دارند ولی بخاطر گرانفروشی نمیدهند هیچ نهادی پاسخگو نیست تورا به خدا به داد مابرسید
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۱۴:۵۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من شهریور 96 پژو پارس تی یو فایو ثبت نام کردم و موعد تحویلش تیر 97 بوده که هنوز دعوتنامه صادر نشده و پیگیری هم کردم که بی نتیجه بوده و جواب درستی نمی دهند . می خوان گرون کنن.
اگر می دونستیم اون روز از بازار می خریدیم . تو این مملکت هیچکس نیست به داد ما برسه .....
Germany
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
وقتی نمیتونید تحویل بدید چرا پیش فروش میکنید فکر جیب خودتونید یکم ب فکر مردم باشید برید ببینید کشورای خارجی چی تولید میکنن شما پراید ۳۰ سال پیش دارید با این قیمت میدید دست مردم خب انصاف داشته باشید زود تحویل بدید
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۴:۳۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سایپا وپارسخودرو زیر تعهدهای ساندروهایی که قرار بوده از مرداد به بعد بوده زده، اما به صورت رسمی اعلام نمایند و فقط میگه صبر کنید
طبق مکاتبات و ایمیل به شرکت رنو، این شرکت صراحتا گفته که تمام قطعات مورد تعهد رو به ایران داده
پیدا کنید دزد را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
خودرو نخريد....
United States of America
محمد
۱۳:۴۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام
خودرو ساندرو استپ وی ثبت نام آذر 96 و موعد تحویل تیر 97 که علیرغم مراجعات مکرر و تماسهای مکرر به نمایندگی و دفتر فروش پارس خودرو جواب درستی به ما داده نمیشود تو رو خدا پیگیری کنین ما رو از بلاتکلیفی در بیارین
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۳۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام. یک دستگاه خودرو رنو استپ وی در آذر ماه 96 ثبت نام کردم قرار بود که در خردادماه 97 تحویل بدهند. با مراجعه به نماینگی مرکزی سایپا (پارس خودرو) در جاده کرج، گفتند حتماً تا پایان مهر 97 تحویل داده میشود. الان دهۀ اول آبانماه داره تموم میشه ولی اصلاً خبری نیست. لطفاً اطلاع رسانی شود. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
darya
۱۲:۴۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
باسلام خودروی تیبا تیر ماه ثبت نام کردم کل مبلغ هم دادم برا تحویل شهریور بود ولی هنوز شرکت سایپا جواب مشخصی نمیده.
هروز هم یه طرحی میریزنن چندهزارتا پیش فروش میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
darya
۱۲:۴۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
باسلام خودروی تیبا تیر ماه ثبت نام کردم کل مبلغ هم دادم برا تحویل شهریور بود ولی هنوز شرکت سایپا جواب مشخصی نمیده.
هروز هم یه طرحی میریزنن چندهزارتا پیش فروش میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
رضاپور
۱۲:۳۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
خودروهای تحویل شهریور مربوط به ایران خودرو، که هنوز تحویل نشده، با چه قیمتی تحویل خواهد شد؟
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۲:۲۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
دوستان خودروسازها اعلام نکردن به اونایی هم که از تاریخ تحویلش قراردادشون گذشته با قیمت جدید ماشینو تحویل میدن مگه عطف به ما سبق هم داریم قانون که به گذشته برنمیگرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
خودروسازها در توجیه عدم تحویل میگویند سود پول شما را هر ماه پرداخت میکنیم اخه من مصرف کننده اگر سود پولم را میخواستم پولم را تو بانک میذاشتم و حداقل هجده درصد سود میگرفتم بس کنید این فریبکاری ها را مردم عقل و شعور دارند اگر واقعا خودرو ندارید و مشکل دارید چرا فروش اینترنتی میذارید و پولهای مردم را بلوکه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
بد نیست تحقیق کنید که بانکهای عامل خودروسازها چند درصد سود به منابع انها میدهند یا وامهای چند درصدی به انها میدهند خیلی از ابهامات مرتفع میشود
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۳:۵۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
همین شما ها هستید که مبربد برای خودروهای بی کیفیت ثبت نام میکنید ایرانخودرو و سایپا هم پررو میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
شما شاید اما من سی میلیون ندارم تو بازار ازاد پراید بخرم درد که یکی دو تا نیست قشر ضعیف مجبوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
رفتم با هزار بدبختی وام گرفتم که پراید بخرم کرایه کشی کنم ماشین گرونه شده نمیتونم بخرم دارم از پول وام میدم قسط خودش بقران مندم چی کار کنم خدایا چقدر صبر دارم جلو زن بچه ام اب میشم
Germany
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
خسته نباشیداز خدمات بی دریغ خودروسازان محترم ؟هنور بیابان ها پر از خودرو نشده ؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
ایران خودرو:تعهدات تیرومردادو شهریور ومهرماه 97خودرار هنوزانجام نداده اندپشت سرهم باشرایطی پیش فروشهایی باکلک گذاشته اندکه ایجادحرص ولع برای ثبت نام میشودولی درعمل خودروسازان خودرویی برای تحویل ندارندواین نشانه ورشکستگی مطلق خودروسازان میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سود تاخیر که صدالبته باید بدن باید به نرخ قبل بدن خودرو رو نه نرخ جدید که میخان افزایش بدن سازمان حامیت از مصرف کننده اینجا باید ورود کنه و از حق مصرف کننده حمایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
من یک برلیانس ازشرکت سایپا خریداری کردم و در تیر 97ثبت نام شده است و قرار بر این است که مهرماه تحویل دهد الان که به نمایندگی مراجعه میکنم میگه برلیانس نداریم یا پراید یا تیبا یا ساینا تحویل بگیرید شما بگید من به عنوان مصرف کننده باید چکار کنم باتشکر
Netherlands
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
خودرو سازان. انحصارطلبان.مدتی پول مردمو گروکان نگه میدارن هرمدتیم که مصلحت بدونن تحویلو بتا خیرمیندازن. هرچن برابردلشون خاست بخریدار میدن.وهراندازه هم ینفعشون باشه ازکقیتش روز بروز کم مزارن
۱۲
آخرین اخبار