عضو شورای شهر تهران از خدمات رسانی بیش از دو هزار نفر از نیروهای شهرداری به زائران اربعین در شهرهای نجف، کربلا و کوفه خبر داد.

کاظمی//گلایه هموطنان حاضر در عتبات از نحوه دریافت ارزبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در نطق پیش از دستور خود گزارشی درباره بازدیدی که از سه شهر کربلا، نجف و کوفه به منظور بررسی عملکرد نیروهای شهرداری انجام داده بود، ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در کنار شهرداری تهران، شهردار شهرهای مشهد،‌ کرج، اراک، همدان و قم هم به زائران خدمت‌رسانی می‌کردند، گفت: طی سفر 48 ساعته‌ای که به عراق داشتیم، از نزدیک از فرآیند خدمت‌رسانی مطلع شدیم.

حق‌شناس با بیان اینکه 1350 نفر از همکاران ما که بیشتر از میان داوطلبان بودند، در حال خدمت در این سه شهر بودند، گفت: 2 هزار و 395 نفر از نیروهای شهرداری در کل کشور در سه شهر نجف، کربلا و کوفه خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه 950 نفر از نیروهای شهرداری در کربلا و حدود 400 نفر در شهرهای نجف و کوفه هستند، گفت: در مجموعه تمام دیدارها رضایت از شهرداری تهران و عملکرد آن‌ها وجود داشت و با توجه به اینکه 5 شب قبل بارش سیل آسایی در کربلا و نجف رخ داده بود، به مقر نیروهای شهرداری آسیب جدی وارد شد که دوباره با تلاش آن‌ها این مقر آماده شد.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی موکبی در میان راه توسط بسیج شهرداری تهران، گفت: این موکب خدمات قابل قبولی را به زائران ارائه می‌کند و این در حالی است که در گذشته این موکب با هزینه‌های بالایی در شهرداری تهران شکل گرفته بود.

حق‌شناس در پایان با اشاره به ویزای یک میلیون و 600 زائر ایرانی گفت: برخی از هموطنان نسبت به دریافت ارز گلایه‌هایی داشتند که امیدواریم این موارد مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار