عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه 17 بیشترین تعداد شهید و بیشترین محرومیت را دارد، گفت: این منطقه خرمشهری در دل تهران است.

منطقه 17 خرمشهری در دل تهران استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به نطق پیش از دستور سیدحسن رسولی و مشکلات موجود در منطقه 17 شهرداری تهران در تذکر پیش از دستور اظهار کرد: بیان این گونه گزارشات از زبان شورایاران مناطق باعث خرسندی است، زیرا که این وضعیت بهتر از آن است که 22 منطقه به صورت مرتب با حضور در صحن مشکلات مناطق را گزارش دهند.

وی با بیان اینکه در سه ماه گذشته جلسه‌ای در منطقه 17 داشتم، گفت: شورایان منطقه 17 از پیگیرترین و سالم‌ترین شورایاران بودند، به همین دلیل درخواست دارم تا برنامه‌ای تنظیم شود و دبیر شورایاران مناطق در صحن علنی گزارش دهند.

فراهانی در ادامه با ارائه تذکری در خصوص شرایط منطقه 17 گفت: تذکر من به فرماندار منطقه 17 است، زیرا در جلسه‌ای که 9 ماه پیش در فرمانداری تشکیل شد، نمایندگان ناجا، آبفا، برق و شهرداری منطقه 17 حضور داشتند و مسائلی را مطرح کردند.

عضو شورای شهر تهران افزود: نکته مهمی در خصوص منطقه 17 در آن جلسه مطرح شد که متأسفانه تاکنون موارد طرح شده به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه منطقه 17 بیش از 4 هزار شهید داشته و نماد محرومیت در میان 22 منطقه تهران است، تصریح کرد: منطقه 17 خرمشهری در دل تهران است، چرا که بیشترین شهید و بیشترین محرومیت را دارد و از حیث سرانه‌های خدماتی کمترین سرانه‌ها را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار